(۲۶-مهر-۱۳۸۸, ۱۱:۰۶:۱۰)Loyal نوشته است: [ -> ]به نظر شما نوشته وسط چه رنگی باید باشه؟
رنگ خاصی مهم نیست به نظر من مهم اینه که تضاد داشته باشه و اینکه قابل دیدن باشه یه جوری بهتر از کل کارت باید باشه
سلام
یه سوال ؛ واسه هر کدوم چقدر وقت گزاشتین ؟؟
یه سوال دیگه ، حیوون هم میشه درست کرد با 3d max ؟؟
(۳۰-مهر-۱۳۸۸, ۰۲:۲۱:۴۱)babyy نوشته است: [ -> ]سلام
یه سوال ؛ واسه هر کدوم چقدر وقت گزاشتین ؟؟
یه سوال دیگه ، حیوون هم میشه درست کرد با 3d max ؟؟
سلام
راستشو بخوایید بستگی داره اگه شما بخوایید ایده ذهنتون رو پیاده سازی کنید بیشتر وقت میبره تا یک چیزیو ببینید
این تصاویر هم هیچ کدوم ماله ذهن من نبوده و به همین خاطر فکر نمی کنم زمان زیادی برده باشه متاسفانه زمانش یادم نیست چون این چند تا رو خیلی وقته درست کردم
و راجع به سوال بعدیتون : بله که میشه با این نرم افزار شما هر چیزی که تو دنیای واقعی می بینید رو خیلی راحت میتونید طراحی کنید
(۳۰-مهر-۱۳۸۸, ۰۲:۲۱:۴۱)babyy نوشته است: [ -> ]یه سوال ؛ واسه هر کدوم چقدر وقت گزاشتین ؟؟
همونطور که S3D4Love گفتن بستگی داره به اینکه ایده ساخت جسمتون رو چطوری تهیه کرده باشین. و همینطور بستگی داره به اینکه تا چه حد بخواین روش کار کنین که به عوامل زیر هم بستگی داره:
نوع مدلسازی (مدلسازی چند ضلعی یا منحنی و ...)
نحوه ایجاد قطعات جسم
نحوه اتصال قطعات جسم
استخوان بندی
ماهیچه گذاری
نوردهی
و ...
(۳۰-مهر-۱۳۸۸, ۰۲:۲۱:۴۱)babyy نوشته است: [ -> ]یه سوال دیگه ، حیوون هم میشه درست کرد با 3d max ؟؟
هر چیزی که بخواین رو می تونین درست کنین. ولی بستگی به این داره که چقدر مستعد باشین و چقدر به ابزار کار وارد باشین. البته همیشه نمیشه چیزی رو به تنهایی به صورت کامل ساخت، چون باید متخصص بشین در حداقل یکی از قسمت هایی که در بالا گفتم.
مثلا تخصصتون بشه استخوان بندی تا مدلی که یک متخصص مدلسازی ایجاد کرده رو استخوان بندی کنین و بدین به یه متخصص ماهیچه گذاری تا روش ماهیچه ها رو سوار کنه.
انجام این کارها به تنهایی یخورده سخت و زمان بره.
سلام
نقل قول: هر چیزی که بخواین رو می تونین درست کنین. ولی بستگی به این داره که چقدر مستعد باشین و چقدر به ابزار کار وارد باشین. البته همیشه نمیشه چیزی رو به تنهایی به صورت کامل ساخت، چون باید متخصص بشین در حداقل یکی از قسمت هایی که در بالا گفتم.
مثلا تخصصتون بشه استخوان بندی تا مدلی که یک متخصص مدلسازی ایجاد کرده رو استخوان بندی کنین و بدین به یه متخصص ماهیچه گذاری تا روش ماهیچه ها رو سوار کنه.
انجام این کارها به تنهایی یخورده سخت و زمان بره.
اینا همه در مورد 3Dmax بود ؟؟
یا کلی گفتین ؟؟
البته قوی ترین نرم افزار های حال حاضر, 3D MAX و MAYA و برنامه هایی مثل Cinema 4D و Blender و ZBrush هستند.
و اون چندتا نکته کوچکی هم که گفتم, شامل همه این برنامه ها میشه.
برنامه های سه بعدی ساز دیگه ای هم هستند که کارها رو راحت تر می کنند؛ مثل Poser. ولی قابلیت هاشون با این چندتا برنامه خیلی متفاوته. و خیلی برنامه های دیگه که به هیچ وجه به درد مدلسازی نمی خورن و با بعضیهاشون فقط میشه متن های سه بعدی ساخت.