ايران ويج

نسخه‌ی کامل: راه‌اندازي سرويس پيام كوتاه نوكيا براي تشخيص اصالت گوشي‌ها در ايران
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
راه‌اندازي سرويس پيام كوتاه نوكيا براي تشخيص اصالت گوشي‌ها در ايران


ايتنا - نوکیا خبر از راه‌اندازی سرویس پیام کوتاه در ایران به منظور تشخیص اصالت شماره سریال گوشی‌های خود را داد.
در راستای اهداف بلندمدت نوکیا در جهت افزایش رضایت مشتری، سرویس خودکار پیام کوتاه تشخیص اصالت گوشی گامیست دیگر که نوکیا در این مسیر برداشته است.

علیرضا شفیع پور، مدیر کل نوکیا در ایران در این باره گفت: «بعد از مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا، اینک سرویس پیام کوتاه قدم موثر دیگری است که نوکیا در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ایران برمی‌دارد چرا که نوکیا همواره به حقوق مصرف کنندگان متعهد بوده و خواهد بود.»

به گزارش ايتنا سرویس خودکار پیام کوتاه در کنار دیگر خدماتی مثل گارانتی کشوری، افزایش تعداد مراکز خدمات پس از فروش، تأسیس مرکز تلفن پاسخگوی فارسی، قرار دادن کیوسک چک کردن شماره سریال گوشی در مراکز خرید جهت اطمینان از اصالت آن، و همچنین راه‌اندازی وب سایت فارسی نوکیا دقیقاً براساس استراتژی هدفمند نوکیا در زمینه خدمات پس از فروش است.

به منظور استفاده از این سرویس جدید، کاربران اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل با هر نوع گوشی نوکیا، در هر کجاي از ایران که باشند می‌توانند شماره سریال خود را به شماره 200023013 ارسال نموده و بعد از 2 دقیقه پیامک فارسی دریافت کنند که نشان دهنده تاریخ انقضای گارانتی گوشی مطابق با تقویم فارسی و میزان اعتبار باقی مانده از آن است.

هومن معصومی راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران نیز گفت: «مبارزه با گوشی‌های با گارانتی‌های متفرقه و غیراصل از مهم‌ترین اهداف تأسیس سرویس پیام کوتاه است. ما دائماً در تلاشیم تا در جهت افزایش هرچه بیشتر آگاهی عمومی نسبت به گارانتی کشوری، به عنوان تنها گارانتی معتبر نوکیا در ایران، گام برداریم.»
تشکر از اطلاعات خوبی که در اختیار ما قرار دادید
باور کنین گزینه [تصویر:  postbit_thx.gif] واسه همینه که کارتون راحت بشه و پست واسه تشکر ندین !!