۲۷-مهر-۱۳۸۸, ۲۳:۳۱:۲۵
۰۸-دى-۱۳۹۱, ۱۰:۲۳:۱۵
این تاپیک به خیلی سال پیش مربوطه اما بد نیست بدونید علتش چیه. شاید روزی کسی این موضوع را جستجو کرد پاسخش را بگیره.اول اینکه علت پیش آمدن این مشکل استفاده از فیلتر شکن هست البته نه هر فیلتر شکنی . فیلترشکنهایی که تنظیمات پروکسی سیستم را دستکاری میکنه مثل ultera surf علامتش هم اینه که برنامه اینترنت اکسپلورر آفلاین میشه و بخاطر آفلاین بودن این برنامه یاهو مسنجر خیال میکنه به اینترنت وصل نیست . راه حل اول اینه که برنامه اینترنت اکسپلورر را باز کنید در منوی toolsقسمت hnternet optionsرا باز کنید .تب connectionرا باز کنید.در قسمت تنظیمات شبکه settingsرا انتخاب کنید . settings دوم
در کادری که باز میشه و گزینه automatically detect setings را انتخاب و ok بزنید. کامپیوتر را restart کنید
اگر باز هم حل نشد ( که حتما میشه مگر اینکه جایی را اشتباه عمل کنید ) به این لینک رفته این برنامه را دانلو کنید
http://www.freshpcfix.com/file4.php?t=Co...%20Problem
با نصب و اجرای این برنامه این تنظیمات به حالت اول برمیگرده
در کادری که باز میشه و گزینه automatically detect setings را انتخاب و ok بزنید. کامپیوتر را restart کنید
اگر باز هم حل نشد ( که حتما میشه مگر اینکه جایی را اشتباه عمل کنید ) به این لینک رفته این برنامه را دانلو کنید
http://www.freshpcfix.com/file4.php?t=Co...%20Problem
با نصب و اجرای این برنامه این تنظیمات به حالت اول برمیگرده
۳۰-اسفند-۱۳۹۱, ۰۲:۵۳:۳۵
miss_universe کارت خیلی درسته ... با راهنمایی شما مشکلم حل شد
خیلی باحالی، بعد 4 سال مشکل تاپیکو به خاطره دیگران حل کردی ، ادم خوبه همچین رفیقایی داشته باشه ....
خیلی باحالی، بعد 4 سال مشکل تاپیکو به خاطره دیگران حل کردی ، ادم خوبه همچین رفیقایی داشته باشه ....