۰۶-آبان-۱۳۸۹, ۰۳:۰۳:۵۵
۰۶-آبان-۱۳۸۹, ۰۵:۱۲:۵۳
مهندس یکم در مورد برنامش توضیح بدی خوب میشه !
به نظر ساده میاد :
یکم روالش رو بگو ببینم میشه رو میکرو اجراش کنم !!!
به نظر ساده میاد :
کد php:
'track which square if fill with RED
Private Sub Command1_Click()
For i = 0 To 899
If Square(i).FillColor = vbRed Then
Text2 = Text2 + "square(" & i - 30 & ").fillcolor = msgColor" & vbCrLf
End If
Next
End Sub
'Point and Click to Paint the square RED
Private Sub Form_MouseUp(Button As Integer, Shift As Integer, X As Single, Y As Single)
For i = 0 To 899
If Square(i).Left <= X And Square(i).Left + Square(i).Width >= X _
And Square(i).Top <= Y And Square(i).Top + Square(i).Height >= Y Then
If Square(i).FillColor = vbWhite Then
Square(i).FillColor = vbRed
Else
Square(i).FillColor = vbWhite
End If
Text1 = i
Exit Sub
End If
Next
End Sub
یکم روالش رو بگو ببینم میشه رو میکرو اجراش کنم !!!
۰۷-آبان-۱۳۸۹, ۱۱:۵۸:۴۰
خب خیلی چیز پیچیده ای نیست.
یه آرایه تک بعد، به طول مار ( یعنی حداکثر طول مار). که هر خونه مشخص میکنه که اون تیکه مار کجای صفحه است ( حالا چطوری اینو مشخص کنید و چه مقداری توش بریزید بستگی به الگوریتمتون و روشک ارتون داره).
یه تایمر هم لازمه که مثلا یک ثانیه یه بار کله مار رو که احتمالا همون خونه 0 آرایه است رو ( بر اساس کلید فشار داده شده یا آخرین کلید فشار داده شده ) جابجا کنه و بزاره توی خونه جدید. البته فبلش باید کل خونه های قبلی رو یه شیفت بدی عقب. و نمایشش بدی.
یه چند تا شرط هم میزارید که اگه رسید به لبه صفحه بگه GAME OVER
همین.
یه آرایه تک بعد، به طول مار ( یعنی حداکثر طول مار). که هر خونه مشخص میکنه که اون تیکه مار کجای صفحه است ( حالا چطوری اینو مشخص کنید و چه مقداری توش بریزید بستگی به الگوریتمتون و روشک ارتون داره).
یه تایمر هم لازمه که مثلا یک ثانیه یه بار کله مار رو که احتمالا همون خونه 0 آرایه است رو ( بر اساس کلید فشار داده شده یا آخرین کلید فشار داده شده ) جابجا کنه و بزاره توی خونه جدید. البته فبلش باید کل خونه های قبلی رو یه شیفت بدی عقب. و نمایشش بدی.
یه چند تا شرط هم میزارید که اگه رسید به لبه صفحه بگه GAME OVER
همین.