۰۴-آذر-۱۳۸۹, ۲۱:۲۴:۱۳
سلام دوستان
چند روزیه که درگیر این موضوع هستم
توی بحث گرافیک سه بعدی و رندر کردن اون یه برنامه هست که به Backburner معروفه و وظیفش اینه که تصاویری که قراره یک کامپیوتر رندر کنه رو بین کامپیوتر های
شبکه تقسیم و در نهایت به سرعت رندر تصاویر کمک می کنه.
حالا بحث اصلی
آیا از این تکنیک می شه در اجرای یک بازی که روی سیستم مورد نظر به سختی اجرا
می شه استفاده کرد ؟ و اگه امکان داره چه محدودیت هایی داره.
چند روزیه که درگیر این موضوع هستم
توی بحث گرافیک سه بعدی و رندر کردن اون یه برنامه هست که به Backburner معروفه و وظیفش اینه که تصاویری که قراره یک کامپیوتر رندر کنه رو بین کامپیوتر های
شبکه تقسیم و در نهایت به سرعت رندر تصاویر کمک می کنه.
حالا بحث اصلی
آیا از این تکنیک می شه در اجرای یک بازی که روی سیستم مورد نظر به سختی اجرا
می شه استفاده کرد ؟ و اگه امکان داره چه محدودیت هایی داره.