ايران ويج

نسخه‌ی کامل: جریان کشی موتور
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
باطری هام 12ولت 18 امپر نوعش فک کنم لیتیومی عکسشو واستون ضمیمه کردم.
موتورامم در ولتاژ 24 ولت جریان قفلی حدود 20 آمپر دارند.
حالا اگه من باطری هامو سری کنم بدم به موتور,باطریها میتونن جریان دو تا موتورم رو تامین کنی؟
این نقل قولی بود که آقای


نقل قول: باتریهات از چه نوعی هستن ؟ باتریو سری کنی ؟ یا موتورارو ؟

باطری هام 12ولت 18 امپر نوعش فک کنم لیتیومی عکسشو واستون ضمیمه کردم.
موتورامم هرکدوم در ولتاژ 24 ولت جریان قفلی حدود 20 آمپر دارند.
حالا اگه من باطری هامو سری کنم بدم به موتور,باطریها میتونن جریان دو تا موتورم رو تامین کنند؟
این نقل قولی بود که آقای pardazesh-gar داده بود:
نقل قول: اگر دو موتور رو موازی ببندید مقاومت حالت قفل موتور نصف میشه و جریان بیشتری هم نیاز دارد.
وقتی باتری جریان رو نتونه تامین کنه افت ولتاژ بر روی دو سر باتری ایجاد میشه. مثل زمانی که دو سر باتری رو به هم اتصال کوتاه کنیم که در این حالت ولتاژ باتری تقریبا 0 ولت میشه و جریان حداکثر. اگر این حالت ادامه داشته باشه اگر سیم ها مدار نسوزند باتری منفجر میشه. یا جریان موتور رو محدود کنید یا باتری با آمپر بالاتر تهیه کنید.
به نطر من نمیسوزه نطر شما چیه؟ به نطر منم باطری ها زودتر خالی میشه این تنها اتفاقی خواهد بودکه میافتد.

دوست عزیز با توجه به اینکه باطری که 18 آمپر ساعت 70% بهینه جواب میده و شما نمیتونی 100% ازش کار بکشی علتشم شارژ و دشارژ کردن باطری با این حصاب باطری نمیترکه یکم گرم میشه و نهایتن 30-40 دقیقه موتوراتو میتونه روشن نگه داره (البته این مال قفل موتورهاست )Happy
صفحه‌ها: 1 2