ايران ويج

نسخه‌ی کامل: سوالات بدون انتهای من!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
(۱۸-مهر-۱۳۹۱, ۱۹:۲۹:۱۱)behzady نوشته است: [ -> ]
(۱۱-مهر-۱۳۹۱, ۰۰:۰۹:۵۵)vigraz نوشته است: [ -> ]
(۲۵-شهریور-۱۳۹۱, ۱۵:۵۵:۲۷)h.unique نوشته است: [ -> ]سلام دوستان.
من یک مشکل در بیسیک دارم.
من میخوام مثلا این عدد 763543213 رو تشخیص بدم.
یعنی ارغام یکان و دهگان و صدگانشو تشخیص بدم.
یعنی یکانش 3 هس و دهگانش 1 و صدگانش 2 و.....
ممنونم میشم اگه کمکم کنین

سلام
MOD یعنی تقسیم
بهر حال شما میتوانید از این کد استفاده کنید البته من این کد را در qbasic و vb نوشته ام شما میتوانید باکمی تغییر انرا در c
بکار ببرید
کجای مد یعنی تقسیم !Angry
باقی مانده تقسیم رو میده!

برای اون دستورات که من نبودم پرسیدید اخر کتاب مرجع میکرو کنترلر ها دستورات معادل رو نوشته یه نگاهی بکنید ولی برای mid فکر کنم خودتون باید بنویسید نمیدونم

(۱۸-مهر-۱۳۹۱, ۱۸:۱۹:۲۴)h.unique نوشته است: [ -> ]سلام دوستان.
یک پرسش داشتم که اگه لطف کنید و پاسخ بدین ممنونتون میشم.
بچه ها تو پروتئوس میشه یه کلید یا یک لوجیک رو با کلید های کیبورد ست کرد که هرموق اون کلید مورد نطر روی کیبورد فشورده شده اون لوجیک یا کلید تو پروتئوس هم فشرده شه؟
برای لوجیک یه کاری که میتونی بکنی اینه که اگر موس رو روی هر کدوم ببری(نیازی به کلیک نیست) با اسپیس میتونی حالتش رو عوض کنی
سلام
دربارهMOD شما درست میفرمایید-سهوا بوده اما بعد از ان امکان ویرایش نبود
اما در هر حال در برنامه های ریاضی من از این دستور استفاده نمیکنم
بنظر من در برنامه های ریاضی در یافت مفاهیمی مثل باقیمانده -مقسوم
مقسوم علیه- توان -ریشه ونوشتن تابع برای انها گاه بیش از خود برنامه اصلی مفید فایده میشود وراه را برای ساده سازی الگوریتمهای بیچیده
باز میکند (در برنامه ای که ارسال کرده ام نیز اینچنین است گو اینکه
خواهان نداشت دلیل تکرار نکردن بست هم این بود)

در ضمن دستور MID به این صورت است ( VAR=MID(VAR1,VAR2,L,VAR3
که در ان VAR2(عدد) شماره شروع برداشت از VAR1(رشته) وL(عدد) طول این برداشت است
و بجای این برداشت ازVAR3 VAR1(رشته) جایگزین میشود ودر VAR
قرار میگیرد
L اختیاری است واگر نوشته نشود بیشترین طول بعد از شماره برداشت در نظر
گرفته میشود
اگرVAR3 نوشته نشود رشته برداشت شده در VAR قرار میگیرد

5*DIM VAR1 AS STRING
DIM VAR3 AS STRING*5
DIM VAR AS STRING*5
"VAR1="ABCDE
"VAR3="KK
(VAR=MID(VAR1,2,2,VAR3
VAR میشود
VAR=ABKKE

موفق باشید
نقل قول: برای لوجیک یه کاری که میتونی بکنی اینه که اگر موس رو روی هر کدوم ببری(نیازی به کلیک نیست) با اسپیس میتونی حالتش رو عوض کنی
نه من میخوام با کیبورد باشه چون باید چندتا از کلید ها باهم فشورده شن
الووو؟
(۲۲-مهر-۱۳۹۱, ۱۷:۴۱:۵۴)h.unique نوشته است: [ -> ]الووو؟
حتما خودت می خوای کنترلش کنی؟
منظورم اینه که می تونی برای تولید فرکانس ها برنامه بنویسی مثلا بعد 2 ثانیه 1 ثانیه یک شو بعد یکی دیگم هم بشه بعد اگر فلان پین صفر شد تو هم صفر شو و اینا ...
آره حتما میخوام خودم اونارو کنترل کنم.
دوستان من میخوام از چندتا آلتراسونیک همزمان استفاده کنم.
پرسشی که اینجا مطرح هستش اینه که برای آدرس دهی به آلتراسونیک ها اول 160 رو مبفرستی و بعد آدرسی که میخوای واسش قرار بدی رو میفرستی؟درسته؟بعد چقدر وقفه باید واسش قرار بدی؟
(۲۸-آبان-۱۳۹۱, ۲۲:۱۶:۲۴)h.unique نوشته است: [ -> ]دوستان من میخوام از چندتا آلتراسونیک همزمان استفاده کنم.
پرسشی که اینجا مطرح هستش اینه که برای آدرس دهی به آلتراسونیک ها اول 160 رو مبفرستی و بعد آدرسی که میخوای واسش قرار بدی رو میفرستی؟درسته؟بعد چقدر وقفه باید واسش قرار بدی؟

ها؟
کلا همه ی دستگاه های دو سیمه رو بجز اون جدا کن با 0 فراخوانیش کن
بعد ادرس ریجیستری که میخوای بعد ادرس جدید (بعضی ها بدون بیت WR بعضی ها با WR ) و تمام
سلام دوستان.
کسی یه فایلی پی دی افی یا هرچیز یگه ای در مورد ربات مین داره؟
کسی نیود مارو یاری کنه؟
حداقل بگین که سنسورش چطور کار میکنه؟
سنسور اصلی یه روبات مین یاب فلزیابه یعنی روبات باید روی تمام نقاط زمین حرکت کنه و دنبال مین بگرده
مین ها هم قوطی کنسرو ماهی هستن(یا هر قوطی فلزی دیگری کلا باید فلز باشن تا فلز یاب پیداشون کنه) حالا هرچی بیشتر از این قوطی ها رو که پیدا کنه امتیاز بیشتری می گیره
دیگه همه چی بستگی به قوانین مسابقه داره مثلا زمان روشن بودن چراغ و حداکثر وقت مسابقه و.....
ممنون دوسته من.
اینارو خودم میدونم.
منظورم این بود سنسور مین یابش کارش به چه صورته؟
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48