خیلی خوب شده.
1- چشماش رو می تونی یخورده قلمبه تر کنی؟ (یخورده از حدقه بزنه بیرون) البته همینجوریش هم خوبه
2- باله هاش رو اگه می تونی شفاف کن تا طبیعی تر جلوه بده.
3- کلا خیلی خوب شده مخصوصاً بافت دهیش.
آفرين.
خيلي خوب شدهه ، البته روي دمش رو دقت كني متريال روي قسمتيش نيومدهه.
دمش هم كلفت شدهه.
اگر براي گيم هست ، يه تصوير از وايرفريم اش بذار ببينم بهينه مدلسازي كردي يا نه.
همينطور اگر تو عمق مباحث نور پردازي و رندرينگ نرفتي و نمي خواي بري ، مدل سازيت رو همينطور سادهه نگه دار ، رندرينگ بحث مفصل و سنگيني هست.
رو همين متريال هم مي توني bump بدي ، كه يه مقداري سطحش يكنواخت نباشه و پولك ها بهتر نمود داشته باشن.
موفق باشي.
سلــــــــــــــــــــــــام
ممنون دوستان عزیز از راهنمایی های خوبتون
حتما این تغییرات را در مدلم اعمال می کنم
نقل قول: اگر براي گيم هست ، يه تصوير از وايرفريم اش بذار ببينم بهينه مدلسازي كردي يا نه.
نه برای یک انیمیشن سادست,ولی فکر نمی کنم بهینه باشه من همینجوری با مشت و لگد اینو ساختم !
ممنون
اولي خوبه، خيلي خوبه.
bump رو نمي دونم چطور اعمال كردي ، اما كلا به رنگ بين سياه و سفيد حساس هست ، جاهاييش كه بامپ هم نمي خواي ، با توجه به UV مي توني رنگش رو سياه در نظر بگيري يا بلعكس ( توي PhotoShop )
الان ديدم بالاي سرش هم متريال كمي كش اومدهه ، بايد UV رو بهتر unfold اش مي كردي. البته خيلي هم بد نيست.
من براي UV گرفتن از UV layout استفاده مي كردم ، نرم افزار خوب و جمع و جوريه و خيلي سريع مي شه UV گرفت ،اونم حرفه اي.
اما در همين حد هم خوبه ، اگر حس نداري بيشتر روش كار كني برو كار بعدي تا سرد نشدي.
با سلـــــــــ
ــــــــــــام
خوب ماهی همین خوبه
برای آدمش می خوام برای blueprint از خودم عکس بگیرم و مدلو بر اساس همون بسازم
بخندیم
ولی الان دیگه حالش نیست انشاالله از دو روز دیگه شروع می کنم به شاختش