ايران ويج

نسخه‌ی کامل: مدار میزان شارژ باتری؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
رسول جان دستت درد نکنه....
این شارژر شما چند آمپر هست؟

نقل قول: روی خود ماشین هم اگه عمل شارژ بخوبی صورت نگیره چراغ خطرش روشن میشه ..
آره ؛ چنین چیزی هست ؛ چجوری کار می کنه؟ وقتی دینام شارژ نکنه این روشن میشه؟ چجوری؟
سلام
نه این شارژری که اقا رسول نشون دادند به برق وصل میشه.
(۰۵-آذر-۱۳۹۳, ۱۶:۰۵:۴۱)milad15m نوشته است: [ -> ]سلام
نه این شارژری که اقا رسول نشون دادند به برق وصل میشه.

میلاد جون منظور ایشون شارژر من نبود .. متن منو خوب نخوندی Biggrin

منظورش اون چراغ خطر خود ماشین هستش


...

علی جون این چراغ وقتی کلاََ در عمل شارژ اختلالی ایجاد بشه روشن میشه .. وقتی جریان زیاد کشیده بشه هم روشن میشه .. تعمیرکارها به اصطلاح میگن از یه جایی داره باطری می دزده Biggrin


در مورد شارژر خودم هم باید بگم باطری های 6 تا 24 ولت رو شارژ می کنه .. با جریانهای مختلف بسته به نیاز کاربر .. با سلکتور تنظیم میشه .. آمپر مترش تا 15 آمپر رو نوشته اما برای شارژ جریان کمتری نیازه .. کمتر از 10 آمپر

کلاََ فرایند شارژ کردن چند مرحله داره که روی هر دستگاهی نوشته .. اینجور نیست که یه بار وصل کنی و بعدش برداری .. مرحله به مرحله باید میزان جریان رو تغییر بدی
در ادامه گفته های دکتر بگم که

کد:
[b][b]کلاََ فرایند شارژ کردن چند مرحله داره که روی هر دستگاهی نوشته .. اینجور نیست که یه بار وصل کنی و بعدش برداری .. مرحله به مرحله باید میزان جریان رو تغییر بدی[/b][/b]
یعنی ولتاژ باید اروم اروم بیاد بالا و وقتی باتری شارژ شد قطعش کنه (باتری های اسیدی و خشک (لیتیوم یون و پلیمر بحثش جداس کلا ))
و حتی نذازه جریان بیش از حد کشیده بشه
(۰۵-آذر-۱۳۹۳, ۱۷:۳۱:۳۵)رسول نوشته است: [ -> ]
(۰۵-آذر-۱۳۹۳, ۱۶:۰۵:۴۱)milad15m نوشته است: [ -> ]سلام
نه این شارژری که اقا رسول نشون دادند به برق وصل میشه.

میلاد جون منظور ایشون شارژر من نبود .. متن منو خوب نخوندی Biggrin

منظورش اون چراغ خطر خود ماشین هستش


...

علی جون این چراغ وقتی کلاََ در عمل شارژ اختلالی ایجاد بشه روشن میشه .. وقتی جریان زیاد کشیده بشه هم روشن میشه .. تعمیرکارها به اصطلاح میگن از یه جایی داره باطری می دزده Biggrin


در مورد شارژر خودم هم باید بگم باطری های 6 تا 24 ولت رو شارژ می کنه .. با جریانهای مختلف بسته به نیاز کاربر .. با سلکتور تنظیم میشه .. آمپر مترش تا 15 آمپر رو نوشته اما برای شارژ جریان کمتری نیازه .. کمتر از 10 آمپر

کلاََ فرایند شارژ کردن چند مرحله داره که روی هر دستگاهی نوشته .. اینجور نیست که یه بار وصل کنی و بعدش برداری .. مرحله به مرحله باید میزان جریان رو تغییر بدی

مرسی...
چرا برای شارژ جریان ها کم تری نیازه؟ باتری ماشین که از 50 آمپر هست به بالا....از من 70 آمپر هست....یعنی برای شارژ فقط مثلا 10 آمپر از دینام جریان می کشه؟

اون چراغ هم می دونم کارش چیه ، منتها سوالم اینه که چجوری اینکارو انجام می ده!
صفحه‌ها: 1 2