۲۵-خرداد-۱۳۹۵, ۲۰:۰۹:۲۱
سلام و وقت بخیر
من چون نمی دونم این کاری که می خوام انجام بدم اسمش چیه یا چطوریه ، در نتیجه هیچ جستجوی نکردم.
لطفن اگه امکان داره اولش رو بگید ، من بقیش رو سرچ می کنم
شرمنده
من می خوام از یه المان الگو مثلن : Button یا Shape یا Memo و یا ..... که ویژگیهاش رو تغیر دادم ، در زمان اجرا یهکی دیگه ازش بسازم؟؟
فرض کنید که یه Shape ساختم و چندتا رویداد بهش اختصاص دادم.مثلن وقتی موس وارد شد ، رنگش سبز بشه ویا هر وقت روش کلیک شد ، شکلش عوض بشه و.....
حالا در زمان اجرا می خوام عین همین رو بسازم؟؟؟
من چون بلد نیستم ، فقط یه راه به ذهنم رسید و اون این بود که بعد از ساختن شی ، تک تک خصوصیاتش رو برابر با شی الگو قرار می دم؟
مثلن اینجا دارم رویداد ها رو بهش اختصاص می دم
و در حالت بعدی می خوام از یه Frame که توش چندتا شی هست ، در زمان اجرا ازش بسازم
ممنون
من چون نمی دونم این کاری که می خوام انجام بدم اسمش چیه یا چطوریه ، در نتیجه هیچ جستجوی نکردم.
لطفن اگه امکان داره اولش رو بگید ، من بقیش رو سرچ می کنم
شرمنده
من می خوام از یه المان الگو مثلن : Button یا Shape یا Memo و یا ..... که ویژگیهاش رو تغیر دادم ، در زمان اجرا یهکی دیگه ازش بسازم؟؟
فرض کنید که یه Shape ساختم و چندتا رویداد بهش اختصاص دادم.مثلن وقتی موس وارد شد ، رنگش سبز بشه ویا هر وقت روش کلیک شد ، شکلش عوض بشه و.....
حالا در زمان اجرا می خوام عین همین رو بسازم؟؟؟
من چون بلد نیستم ، فقط یه راه به ذهنم رسید و اون این بود که بعد از ساختن شی ، تک تک خصوصیاتش رو برابر با شی الگو قرار می دم؟
کد:
Shape_Olgo_IF_1_Create := TShape.Create(Form_Main);
with Shape_Olgo_IF_1_Create do begin
Name := str_Name ;
Name_Temp := str_Name ;
Caption:= str_Caption;
Parent := Form_Main.ScrollBox1;
Left := Left_Click;
Top := Top_Click;
Width := Element_Width;
ShowHint:= True;
Hint:= 'Empty';
Brush.Style := Style_Leave_Element ;
//Pen.Color:= Brush.Color ;
Bool_New_Old_Element:= True;
مثلن اینجا دارم رویداد ها رو بهش اختصاص می دم
کد:
OnMouseDown := Form_Main.Shape_Olgo.onMouseDown;
OnMouseEnter:= Form_Main.Shape_Olgo.onMouseEnter;
OnMouseLeave:= Form_Main.Shape_Olgo.onMouseLeave;
OnPaint:= Form_Main.Shape_Olgo.OnPaint;
if Bool_Draw_Popup then Target_Componnet_2 := Shape_Olgo_IF_1_Create;
end; // with .... do
و در حالت بعدی می خوام از یه Frame که توش چندتا شی هست ، در زمان اجرا ازش بسازم
ممنون