۱۸-آبان-۱۳۸۵, ۱۸:۳۳:۲۰
-1 ماتريسي داريم به ابعاد 8*8 مي خواهيم در خانه شروع با انديس 0 و0 به خانه اي كه يك موش در ان وجود دارد ودر خانه اي كه يك تكه پنير در ان موجوداست -1
مي خواهيم كوتاهترين مسير رسيدن موش به تكه پنير را محاسبه و چاپ كنيم
(به صورت خانه هاي شطرنج)
استاندارد ارايه 0 و0
با استفاده از ارايه ها (سطح سوم كامپيوتر)
- 2 با استفده از يك ليست بوكس و يك كامبو بوكس و يك كامند مي خواهيم هر انچه كه در ليست بوكس است به داخل كامبو بوكس كپي شده و بالعكس ان -2
سطح سوم كامپيوتر
اگه بشه سورسه پروژه ماتريس رو قرار بدي
ممنون ميشم
خيلي خيلي ممنون
منو از يه مرگ حتمي نجات دادي
مي خواهيم كوتاهترين مسير رسيدن موش به تكه پنير را محاسبه و چاپ كنيم
(به صورت خانه هاي شطرنج)
استاندارد ارايه 0 و0
با استفاده از ارايه ها (سطح سوم كامپيوتر)
- 2 با استفده از يك ليست بوكس و يك كامبو بوكس و يك كامند مي خواهيم هر انچه كه در ليست بوكس است به داخل كامبو بوكس كپي شده و بالعكس ان -2
سطح سوم كامپيوتر
اگه بشه سورسه پروژه ماتريس رو قرار بدي
ممنون ميشم
خيلي خيلي ممنون
منو از يه مرگ حتمي نجات دادي