ايران ويج

نسخه‌ی کامل: please help me
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به دادم برسید
man daneshjooye reshteye barghe daneshgahe gilanam
term 1
یه الگوریتم می خواستم که در محیط
quick basic V 4.5
بتواند با در یافت مقادیر (سرعت اولیه)و(زاویه پرتاب نسبت به افق)و(زمان اولیه)و(زمان نهایی)و(شتاب گرانش)
یا به عبارت دیگر با داشتن معادله مسیر پرتابه
نمودار دو بعدی انرا بر حسب x و y
رسم کند
27 دی باید به استاد تحویل بدم.
فقط نمودارش مونده
با سلام
حدود 500 سال پیش یک برنامه نوشتم با دلفی واسه این کار !
ببین اگه کارت راه می اندازه که هیچ اگه Pascal متوجه نمی شی
یک ندا بده!

بخش اصلی کد یک همچین چیزیه:

کد:
procedure TfrmMainForm.Timer1Timer(Sender: TObject);
var
  rect :TRect;
  inj :integer;
  cosinus :double;
  old, brh :TBrush;
begin
  clear;
  if bln then
  begin
    intTR := 0;
    bln := false;
  end;
  inj := intTR;
  rect.Left := intTR;
  brh := TBrush.Create;
  cosinus := Cos(PI_DIV_180 * DegreeChanger.Position);
  rect.Top := 505 - trunc((-9.8 * inj * inj)
    / (2 * VChanger.Position * VChanger.Position * cosinus * cosinus)
    + inj * (sin(PI_DIV_180 * DegreeChanger.Position) / cosinus));
  rect.Right := intTR + 10;
  rect.Bottom := rect.Top + 10;
  brh.Color := RGB(0, 0, 255);
  old := Image1.Canvas.Brush;
  Image1.Canvas.Brush := brh;
  Image1.Canvas.Ellipse(rect);
  Image1.Canvas.Brush := old;
  brh.Free;
  inc(intTR, 5);
  if (intTR = 1014) or (rect.Bottom > 515) then
    intTR := 0;
end;
در ضمن...
برای رسم این نمودا فقط داشتن سرعت اولیه و زاویه پرتاب کافیه
بقیش ثابت است و یا اصلا به رسم نمودار نیازی نداره!!
فراموش نکن مسیر حرکت پرتابه در فضا مستفل از زمانه!!

فلا بای!
خیلی خیلی ببخید
متاسفانه من تنها زبانی که یه کم ازش سر در میارم زبان QB است.
به زحمت تونستم یه طومار بنویسم.
دادمش به استادو استاد چند روز بعد بهم پس داد و گفت که گرافیک نداره.
اگه دنبال سوال اصلی می گردین سوال 85 وصفحه ی 84 در حرکت دو بعدی و سه بعدی.اگه وقتشو داشتم طومارو براتون میفرستادم ولی باور کنید که خیلی زیاده.وقت کردم براتون میفرستم.
thankyou very very very