۱۸-اسفند-۱۳۸۵, ۲۰:۴۵:۵۵
۱۸-اسفند-۱۳۸۵, ۲۰:۵۵:۵۷
Private Const SRC_PAINT = &HEE0086
Private Const SRC_ERASE = &H440328
Private Const SRC_INVERT = &H660046
Private Const SRC_AND = &H8800C6
Private Const SRC_COPY = &HCC0020
Private Declare Function StretchBlt Lib "gdi32"(ByVal hdc As Long,ByVal x As Long,ByVal y As Long,ByVal nWidth As Long,ByVal nHeight As Long,ByVal hSrcDC As Long,ByVal xSrc As Long,ByVal ySrc As Long,ByVal nSrcWidth As Long,ByVal nSrcHeight As Long,ByVal dwRop As Long)As Long
اين تابع از يک پنجره عکس مي گيرد و آن را در يک کنترل گرافيکي چاپ مي کند ضمن آنکه توانايي بزرگنمايي و کوچکنمايي تصوير را هم دارد
گر تابع کار خود را با موفقيت به پايان برساند مقدار بازگشتي يک عدد غير صفر و اگر تابع با خطايي مواجه شود مقدار بر گشتي صفر خواهد بود
hdc : هندل بافت گرافيکي کنترلي مقصد
x : نقطه شروع ترسيم عکس جديد در راستاي افق
y : نقطه شروع ترسيم عکس جديد در راستاي عمود
nWidth : عرض تصوير جديد
nHeight : ارتفاع تصوير جديد
hSrcDC : هندل بافت گرافيکي کنترلي که بايد از آن عکس گرفته شود
xSrc : فاصلهء تصوير از سمت چپ کنترل
ySrc : فاصلهء تصوير از بالاي کنترل
nSrcWidth : عرض تصوير
nSrcHeight : ارتفاع تصوير
dwRop : نحوه ترسيم تصوير . ثابت هاي زير
SRC_PAINT : تصوير کنترل مبدا و مقصد را با هم Or کرده و در کنترل مقصد قرار مي دهد
SRC_ERASE : تصوير پنجره مقصد را Not کرده و با پنجره مبدا Or مي کند و نتيجه را در کنترل مقصد مي نويسد
SRC_INVERT : تصوير کنترل مبدا و مقصد را با هم Xor کرده و در کنترل مقصد قرار مي دهد
SRC_AND : تصوير کنترل مبدا و مقصد را با هم And کرده و در کنترل مقصد قرار مي دهد
SRC_COPY : تصوير کنترل مبدا رو بدون دستکاري در کنترل مقصد قرار مي دهد
***************************نکته********************
مهران اگه می خوای از دیگران عقب نیافتی باید چشمات رو بیشتر باز کنی ...
این تابع هایی که اینجا گذاشتم رو خودم از تو همین سایت کپی کردم برات!!!
( API فارسی )
یا حق
Private Const SRC_ERASE = &H440328
Private Const SRC_INVERT = &H660046
Private Const SRC_AND = &H8800C6
Private Const SRC_COPY = &HCC0020
Private Declare Function StretchBlt Lib "gdi32"(ByVal hdc As Long,ByVal x As Long,ByVal y As Long,ByVal nWidth As Long,ByVal nHeight As Long,ByVal hSrcDC As Long,ByVal xSrc As Long,ByVal ySrc As Long,ByVal nSrcWidth As Long,ByVal nSrcHeight As Long,ByVal dwRop As Long)As Long
اين تابع از يک پنجره عکس مي گيرد و آن را در يک کنترل گرافيکي چاپ مي کند ضمن آنکه توانايي بزرگنمايي و کوچکنمايي تصوير را هم دارد
گر تابع کار خود را با موفقيت به پايان برساند مقدار بازگشتي يک عدد غير صفر و اگر تابع با خطايي مواجه شود مقدار بر گشتي صفر خواهد بود
hdc : هندل بافت گرافيکي کنترلي مقصد
x : نقطه شروع ترسيم عکس جديد در راستاي افق
y : نقطه شروع ترسيم عکس جديد در راستاي عمود
nWidth : عرض تصوير جديد
nHeight : ارتفاع تصوير جديد
hSrcDC : هندل بافت گرافيکي کنترلي که بايد از آن عکس گرفته شود
xSrc : فاصلهء تصوير از سمت چپ کنترل
ySrc : فاصلهء تصوير از بالاي کنترل
nSrcWidth : عرض تصوير
nSrcHeight : ارتفاع تصوير
dwRop : نحوه ترسيم تصوير . ثابت هاي زير
SRC_PAINT : تصوير کنترل مبدا و مقصد را با هم Or کرده و در کنترل مقصد قرار مي دهد
SRC_ERASE : تصوير پنجره مقصد را Not کرده و با پنجره مبدا Or مي کند و نتيجه را در کنترل مقصد مي نويسد
SRC_INVERT : تصوير کنترل مبدا و مقصد را با هم Xor کرده و در کنترل مقصد قرار مي دهد
SRC_AND : تصوير کنترل مبدا و مقصد را با هم And کرده و در کنترل مقصد قرار مي دهد
SRC_COPY : تصوير کنترل مبدا رو بدون دستکاري در کنترل مقصد قرار مي دهد
***************************نکته********************
مهران اگه می خوای از دیگران عقب نیافتی باید چشمات رو بیشتر باز کنی ...
این تابع هایی که اینجا گذاشتم رو خودم از تو همین سایت کپی کردم برات!!!
( API فارسی )
یا حق