۱۵-دى-۱۳۸۶, ۱۸:۰۷:۱۸
۱۵-دى-۱۳۸۶, ۱۸:۴۰:۴۸
خیلی راحت میتونی اینکار رو بکنی . کافیه هدر windows.h رو include کنی و بعد توابع رو صدا بزنی . اگر توی کلاس ها میخوای توابع ویندوز رو صدا بزنی بهتره از scope resolution operator یا همون :: پشت اسم تابع استفاده کنی تا کلمپایلر با اونها مثل توابع global برخورد بکنه !
۱۵-دى-۱۳۸۶, ۱۹:۵۳:۰۷
خیلی ممنون از محبتتون
فرقی نمی کنه از چه کمپایلری استفاده کنم؟
پیش نمونه تابع هم نیاز هست یا نه؟
اگه سوالاتم مزخرفه بخشید چون تازه کارم.
فرقی نمی کنه از چه کمپایلری استفاده کنم؟
پیش نمونه تابع هم نیاز هست یا نه؟
اگه سوالاتم مزخرفه بخشید چون تازه کارم.
۱۵-دى-۱۳۸۶, ۱۹:۵۳:۴۹
اگه میشه یک مثال ساده بزنید. ممنون میشم.
۱۵-دى-۱۳۸۶, ۲۰:۲۹:۵۳
مهم نیست سوال چه سطحی داشته باشه چون اینجا ماله همه سطح برنامه نویس هست
کامپایلر شما باید حتما قابلیت برنامه نویسی تحت ویندوز رو داشته باشه و اون قدیمی ها که تحت داس هستند به درد نمیخورن . معروف ترین کامپایلر ها برای زبان ++C اینها هستند :
++Visual C
C++ Builder
یکی دیگه هم هست به اسمه ++Dev C که مجانی هم هست . میتونی دانلوش کنی از اینجا
اینهم برنامه نمونه :
تمام prototype های توابع API توی windows.h تعریف شدن .
کامپایلر شما باید حتما قابلیت برنامه نویسی تحت ویندوز رو داشته باشه و اون قدیمی ها که تحت داس هستند به درد نمیخورن . معروف ترین کامپایلر ها برای زبان ++C اینها هستند :
++Visual C
C++ Builder
یکی دیگه هم هست به اسمه ++Dev C که مجانی هم هست . میتونی دانلوش کنی از اینجا
اینهم برنامه نمونه :
کد:
#include <windows.h>
int WINAPI WinMain (HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance,
PSTR szCmdLine, int iCmdShow)
{
MessageBox (NULL, TEXT ("Hello, Windows"), TEXT ("HelloMsg"), 0) ;
return 0 ;
}
تمام prototype های توابع API توی windows.h تعریف شدن .