۰۳-بهمن-۱۳۸۶, ۰۷:۵۶:۳۴
سلام.
کسي هست کهبرنامه زير رو با توجه به روشهايي که گفتم نوشته باشه يا بتوني بنويسه؟
ممنون ميشم برام ارسال کنيد به shm1370@yahoo.com و يا لينکي بذاريد که بتونم بگيرم. روشهاش خيلي مهمه. اين هم توضيح برنامه ها:
برنامه نويسي به روش branch and bound و Back tracking:
*- يك صفحه شطرنجي 26*26 را كه ستون هاي ﺁن با اعداد 1 تا 26 و رديف هاي ﺁن با A تا Ζ شماره ﮜﻨاري شده اند را در نظر ﺑﮝﯾﺭيد . برنامه اي بنويسيد كه از كاربر يك خانه از اين صفحه را به عنوان مبدأ و خانه ﺪﯿﮝﺮي را به عنوان مقصد ﺑﮝﯾﺭد و تعيين کند به ﭼﻨد روش مي توان حداﮐﺛر با استفاده ازتعداد حرکت مهره اسب (حرکت ال شکل از خانه مبدا به خانه مقصد حرکت کند . تعداد حرکت يک عدد صحيح است که به عنوان ورودي سوم الگوريتم توسط کاربر داده مي شود. توجه کنيد که برنامه شما بايد به سادگي قادر باشد کارهاي زير را انجام دهد:
1-مسير را نمايش دهد يا اينکه فقط تعداد آنها را چاﭖ کند.
2- تعداد مسير هاي ممکن دقيقا به طول تعداد حرکت را گزارش کند .
3- طول کوتاهترين مسير را گزارش کرده و آن را نمايش دهد.
پاسخ بديد. ممنون
کسي هست کهبرنامه زير رو با توجه به روشهايي که گفتم نوشته باشه يا بتوني بنويسه؟
ممنون ميشم برام ارسال کنيد به shm1370@yahoo.com و يا لينکي بذاريد که بتونم بگيرم. روشهاش خيلي مهمه. اين هم توضيح برنامه ها:
برنامه نويسي به روش branch and bound و Back tracking:
*- يك صفحه شطرنجي 26*26 را كه ستون هاي ﺁن با اعداد 1 تا 26 و رديف هاي ﺁن با A تا Ζ شماره ﮜﻨاري شده اند را در نظر ﺑﮝﯾﺭيد . برنامه اي بنويسيد كه از كاربر يك خانه از اين صفحه را به عنوان مبدأ و خانه ﺪﯿﮝﺮي را به عنوان مقصد ﺑﮝﯾﺭد و تعيين کند به ﭼﻨد روش مي توان حداﮐﺛر با استفاده ازتعداد حرکت مهره اسب (حرکت ال شکل از خانه مبدا به خانه مقصد حرکت کند . تعداد حرکت يک عدد صحيح است که به عنوان ورودي سوم الگوريتم توسط کاربر داده مي شود. توجه کنيد که برنامه شما بايد به سادگي قادر باشد کارهاي زير را انجام دهد:
1-مسير را نمايش دهد يا اينکه فقط تعداد آنها را چاﭖ کند.
2- تعداد مسير هاي ممکن دقيقا به طول تعداد حرکت را گزارش کند .
3- طول کوتاهترين مسير را گزارش کرده و آن را نمايش دهد.
پاسخ بديد. ممنون