۱۳-اسفند-۱۳۸۶, ۰۷:۳۴:۱۴
سلام دوستان عزیزم . من اصلا اکسس بلد نیستم . برای همین شاید این سوال برای شما که اکسس کار هستید خیلی پیش پا افتاده باشه اما برای من به یه کابوس تبدیل شده . من احتیاج به یه فرم دارم که اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی و مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی و آدرس و شماره تلفن رو از من بگیره و در یک دیتا بیس ذخیره کنه . بعد بشه از طریق جستجو در این دیتا بیس یک چیز مشخص رو جستجو کرد مثلا اگر 10 تا رکورد داره که از این ده تا 4 تاشون مهندس کامپیوتر هستند با سرچ کلمه مهندس کامپیوتر بشه اسم این چهار نفر رو در آورد . ممنون می شم اگر کمکم کنید