امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
please help me
نویسنده پیام
nahavand آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 5
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: دى ۱۳۸۵

تشکرها : 0
( 1 تشکر در 0 ارسال )
ارسال: #1
Question  please help me
به دادم برسید
man daneshjooye reshteye barghe daneshgahe gilanam
term 1
یه الگوریتم می خواستم که در محیط
quick basic V 4.5
بتواند با در یافت مقادیر (سرعت اولیه)و(زاویه پرتاب نسبت به افق)و(زمان اولیه)و(زمان نهایی)و(شتاب گرانش)
یا به عبارت دیگر با داشتن معادله مسیر پرتابه
نمودار دو بعدی انرا بر حسب x و y
رسم کند
27 دی باید به استاد تحویل بدم.
فقط نمودارش مونده
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۴-دى-۱۳۸۵, ۲۰:۲۲:۵۶، توسط nahavand.)
۰۴-دى-۱۳۸۵, ۲۰:۲۱:۰۹
ارسال‌ها
پاسخ
Programmer آفلاین
كاربر دو ستاره
**

ارسال‌ها: 79
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: تير ۱۳۸۵

تشکرها : 2
( 23 تشکر در 9 ارسال )
ارسال: #2
RE: please help me
با سلام
حدود 500 سال پیش یک برنامه نوشتم با دلفی واسه این کار !
ببین اگه کارت راه می اندازه که هیچ اگه Pascal متوجه نمی شی
یک ندا بده!

بخش اصلی کد یک همچین چیزیه:

کد:
procedure TfrmMainForm.Timer1Timer(Sender: TObject);
var
  rect :TRect;
  inj :integer;
  cosinus :double;
  old, brh :TBrush;
begin
  clear;
  if bln then
  begin
    intTR := 0;
    bln := false;
  end;
  inj := intTR;
  rect.Left := intTR;
  brh := TBrush.Create;
  cosinus := Cos(PI_DIV_180 * DegreeChanger.Position);
  rect.Top := 505 - trunc((-9.8 * inj * inj)
    / (2 * VChanger.Position * VChanger.Position * cosinus * cosinus)
    + inj * (sin(PI_DIV_180 * DegreeChanger.Position) / cosinus));
  rect.Right := intTR + 10;
  rect.Bottom := rect.Top + 10;
  brh.Color := RGB(0, 0, 255);
  old := Image1.Canvas.Brush;
  Image1.Canvas.Brush := brh;
  Image1.Canvas.Ellipse(rect);
  Image1.Canvas.Brush := old;
  brh.Free;
  inc(intTR, 5);
  if (intTR = 1014) or (rect.Bottom > 515) then
    intTR := 0;
end;
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵-دى-۱۳۸۵, ۰۷:۰۸:۵۴، توسط Programmer.)
۰۵-دى-۱۳۸۵, ۰۷:۰۸:۲۵
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
Programmer آفلاین
كاربر دو ستاره
**

ارسال‌ها: 79
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: تير ۱۳۸۵

تشکرها : 2
( 23 تشکر در 9 ارسال )
ارسال: #3
RE: please help me
در ضمن...
برای رسم این نمودا فقط داشتن سرعت اولیه و زاویه پرتاب کافیه
بقیش ثابت است و یا اصلا به رسم نمودار نیازی نداره!!
فراموش نکن مسیر حرکت پرتابه در فضا مستفل از زمانه!!

فلا بای!
۰۵-دى-۱۳۸۵, ۰۷:۱۶:۱۹
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
nahavand آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 5
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: دى ۱۳۸۵

تشکرها : 0
( 1 تشکر در 0 ارسال )
ارسال: #4
RE: please help me
خیلی خیلی ببخید
متاسفانه من تنها زبانی که یه کم ازش سر در میارم زبان QB است.
به زحمت تونستم یه طومار بنویسم.
دادمش به استادو استاد چند روز بعد بهم پس داد و گفت که گرافیک نداره.
اگه دنبال سوال اصلی می گردین سوال 85 وصفحه ی 84 در حرکت دو بعدی و سه بعدی.اگه وقتشو داشتم طومارو براتون میفرستادم ولی باور کنید که خیلی زیاده.وقت کردم براتون میفرستم.
thankyou very very very
۰۷-بهمن-۱۳۸۵, ۱۰:۲۶:۵۴
ارسال‌ها
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

صفحه‌ی تماس | IranVig | بازگشت به بالا | | بایگانی | پیوند سایتی RSS