امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مدار شارژر باطری ماشین
نویسنده پیام
Scorpion آفلاین
مدیر بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 882
موضوع‌ها: 44
تاریخ عضویت: خرداد ۱۳۸۵

تشکرها : 958
( 1525 تشکر در 501 ارسال )
ارسال: #1
مدار شارژر باطری ماشین
سلام
من این مدار رو درست کردم
اما نمیدونم چرا وقتی رله وصل میشه تا باطری شارژ بشه در کمتر از 10 ثانیه ترانزیستور bc337 داغ میکنه
نمیدونم ایا رله رو درست وصل کردم یا نه
کسی میتونه راهنماییم کنه ؟


[تصویر:  60328860062574125106.jpg]
[تصویر:  56355637699455721296.jpg]
[تصویر:  44077080517562970022.jpg]

اینم مشخصات مدار
=================
[تصویر:  39142495277935606028.jpg]
[تصویر:  97704612761964969101.jpg]
[تصویر:  viewer.php?file=97704612761964969101.jpg]

گر نیک و بد نزد خدا یکسان بدی در ابتلا --با جبرئیل ماه رو ابلیس هم سیماستی
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴-مهر-۱۳۹۱, ۱۶:۱۰:۴۱، توسط Scorpion.)
۱۴-مهر-۱۳۹۱, ۱۶:۰۸:۲۹
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
omid_phoenix آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 2,238
موضوع‌ها: 108
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۱

تشکرها : 12682
( 15433 تشکر در 4574 ارسال )
ارسال: #2
RE: مدار شارژر باطری ماشین
(۱۴-مهر-۱۳۹۱, ۱۶:۰۸:۲۹)Scorpion نوشته است: سلام
من این مدار رو درست کردم
اما نمیدونم چرا وقتی رله وصل میشه تا باطری شارژ بشه در کمتر از 10 ثانیه ترانزیستور bc337 داغ میکنه
نمیدونم ایا رله رو درست وصل کردم یا نه
کسی میتونه راهنماییم کنه ؟


[تصویر:  60328860062574125106.jpg]
[تصویر:  56355637699455721296.jpg]
[تصویر:  44077080517562970022.jpg]

اینم مشخصات مدار
=================
[تصویر:  39142495277935606028.jpg]
[تصویر:  97704612761964969101.jpg]
[تصویر:  viewer.php?file=97704612761964969101.jpg]

موقع کنتکات خوردن رله ، جریان پایه ای رو که کنتاکت می خوره نسبت به زمین اندازه بگیرید؛ شاید مدار جریان زیادی میکشه!

اگه اتصال رله رو نمی دونید، منتظر باشید طبق شماتیک، پایه ها رو توضیح بدم

رگولاتور(7805) داغ نمی کنه؟

تشریح پایه های رله طبق مدار؛

رله شما 5 تا پایه داره؛ 2 تا پایه واسه تغذیه، یه پایه مشترک ، یه پایه وصل و یک پایه قطع؛

[تصویر:  relay_2.gif]

در عکس بالا پایه 1 مشترک و پایه 3 حالت وصل یا کنتاکت و پایه 2 حالت قطع را نشان می دهد.

خب ابتدا شما از طریق اهم متر پایه وصل رله رو به این طریق مشخص کنید؛

رله رو از مدار جدا کنید،به دو سر رله تغذیه بدهید و پایه مشترک را با پایه های 2 و 3 تست کنید، پایه ای که به مشترک وصل شده، پایه ی 3 رله شماست(طبق عکس بالا)

و پایه ای که به پایه مشترک وصل نشده، پایه قطع رله است(پایه 2 طبق عکس بالا)

و برای اتصال؛

در مدار شما پایه های مثبت و منفی رله(طبق عکس بالا) باید به دو سر d7 یا همون دیود 1n4001 وصل می شوند.

پایه مشترک 1 که در مدار شما بصورت یک نقطه توپر مشخص شده، طبق نقشه اتصال و پایه قطع را رها بگذارید و ادامه مدار را به پایه 3 رله وصل کنید تا موقع اتصال تغذیه به مدار پایه 3 کنتاکت کند و از طریق پایه مشترک به مدار وصل شود.

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴-مهر-۱۳۹۱, ۱۶:۴۰:۴۹، توسط omid_phoenix.)
۱۴-مهر-۱۳۹۱, ۱۶:۱۷:۵۶
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : Scorpion, vigraz, رسول
Scorpion آفلاین
مدیر بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 882
موضوع‌ها: 44
تاریخ عضویت: خرداد ۱۳۸۵

تشکرها : 958
( 1525 تشکر در 501 ارسال )
ارسال: #3
RE: مدار شارژر باطری ماشین
ممنون
بله مشکل حل شد الان خروجی 12 میده و کامله
اشتباه وصل بود رله
-------------
اما یه سوال
الان تو خروجی که چیزی وصل نیست بازم از همون اول 3 تا چراغ روشنن
سبز = باطری متصل
قرمز= پاور
نارنجی=درحال شارژ

اما باید فقط قرمز روشن باشه
و سبز هم بعد از اتصال باطری روشن شه

در ضمن تو راهنمای مدار نوشته بود وقتی پاور وصل باشه تنهایی باید رله هر 4 ثانیه اتومات کنتاکت کنه و دوباره قطع کنه !
اما من نمیبینم چنین چیریو الان
ایا احتمال داره چون مدار رو (رله) اشتباه وصل بوده هرچند مدت کم تو این نصف روزی که تست میکردم
ترانزیستور یا Ic نیمسوز شده باشند و نشتی بدن که اینا روشن میشن 3 تایی باهم یا رله اتومات نمیشه ؟؟؟

گر نیک و بد نزد خدا یکسان بدی در ابتلا --با جبرئیل ماه رو ابلیس هم سیماستی
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴-مهر-۱۳۹۱, ۱۷:۳۹:۴۳، توسط Scorpion.)
۱۴-مهر-۱۳۹۱, ۱۶:۵۹:۱۷
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
omid_phoenix آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 2,238
موضوع‌ها: 108
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۱

تشکرها : 12682
( 15433 تشکر در 4574 ارسال )
ارسال: #4
RE: مدار شارژر باطری ماشین
نقل قول: ممنون
بله مشکل حل شد الان خروجی 12 میده و کامله
اشتباه وصل بود رله
خب شکر خدا
نقل قول: اما یه سوال
الان تو خروجی که چیزی وصل نیست بازم از همون اول 3 تا چراغ روشنن
سبز = باطری متصل
قرمز= پاور
نارنجی=درحال شارژ

اما باید فقط قرمز روشن باشه
و سبز هم بعد از اتصال باطری روشن شه

متوجه نشدم، یعنی بعد از قطع تغذیه روشن هستند؟ اگه آره که به دلیل وجود خازن بعد از قطع مدار باید موقتی باشه.

نقل قول: در ضمن تو راهنمای مدار نوشته بود وقتی پاور وصل باشه تنهایی باید رله هر 4 ثانیه اتومات کنتاکت کنه و دوباره قطع کنه !
اما من نمیبینم چنین چیزیو الان
یعنی led سبز مدار که باید روشن و خاموش بشه، نمی شه؟
مطمئنید که باید هر 4 ثانیه رله کنتاکت کنه؟ اینطوری که پدر رله درمیاد و چند روز بیشتر دووم نمیاره!!
نقل قول: ایا احتمال داره چون مدار رو (رله) اشتباه وصل بوده هرچند مدت کم تو این نصف روزی که تست میکردم
ترانزیستور یا Ic نیمسوز شده باشند و نشتی بدن که اینا روشن میشن 3 تایی باهم یا رله اتومات نمیشه ؟؟؟

بله احتمالش هست؛

مثلا ic2 شما یه آپ امپ هستش که بصورت مقایسه ای کار می کنه، اگه رو مدار ایراد باشه ، عمل نمی کنه!
باید قطعات رو تست کنید مثلا برای تست ترانزیستور، ابتدا از طریق شماتیک npn یا pnp بودن و مشخص و بعد از طریق اهم متر پایه ها رو اندازه بگیریدو...

خوش باشید

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴-مهر-۱۳۹۱, ۱۸:۳۵:۱۲، توسط omid_phoenix.)
۱۴-مهر-۱۳۹۱, ۱۸:۳۴:۰۵
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : Scorpion
Scorpion آفلاین
مدیر بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 882
موضوع‌ها: 44
تاریخ عضویت: خرداد ۱۳۸۵

تشکرها : 958
( 1525 تشکر در 501 ارسال )
ارسال: #5
RE: مدار شارژر باطری ماشین
منظورم از روشنی این بود که وقتی برق 12 وصل میشه به مدار اما هنوز باطری رو نزدیم چراغ نارنجی شارژ و چراغ سبز که مال اتصال باطری به خروجی هست روشن میشن
در صورتیکه اینا باید وقتی روشن شن که باطری وصله !
================================
اینم متن راهنماش واسه اون 4 ثانیه !
البته این 4 از کجا میادو نمیدونم !!

connect the mains adaptor to K1 and switch it on. Do not connect a battery
to the charger. If all is well, the relay should close for one second, and then
open again, and repeat this process every four second
s.
When all is found in order, the board should be housed in a suitable
enclosure. The prototype is housed in a small metal case with holes drilled as
appropriate for the LEDs, the socket for connecting the mains adaptor, and
the terminals to which the battery is to be connected.
The battery is best linked to the charger via two lengths of flexible,
well-insulated, not-too-thin multi-strand circuit wire. It is advisable to
use red wire for linking the +ve ter-minals, and black for the –ve termi-nals.
Before taking the charger into use, connect a multimeter, set to the 10 V
direct voltage range, between ‘REF’ and ‘–A’ on the board. Connect the
mains adaptor and switch it on. Do not connect a battery. The relay will
then close and open at four-second intervals.
Adjust P1 for a meter
read-ing of 2.1 V at the moment the red LED does not light.
===================
بعدش در باره تست Ic ایا راهی هست با اهم متر ؟ چطوری میشه ؟!

گر نیک و بد نزد خدا یکسان بدی در ابتلا --با جبرئیل ماه رو ابلیس هم سیماستی
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴-مهر-۱۳۹۱, ۲۳:۳۸:۰۱، توسط Scorpion.)
۱۴-مهر-۱۳۹۱, ۲۳:۲۶:۲۵
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
omid_phoenix آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 2,238
موضوع‌ها: 108
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۱

تشکرها : 12682
( 15433 تشکر در 4574 ارسال )
ارسال: #6
RE: مدار شارژر باطری ماشین
نقل قول: منظورم از روشنی این بود که وقتی برق 12 وصل میشه به مدار اما هنوز باطری رو نزدیم چراغ نارنجی شارژ و چراغ سبز که مال اتصال باطری به خروجی هست روشن میشن
در صورتیکه اینا باید وقتی روشن شن که باطری وصله !
دقیق نمی تونم بگم ایراد از کجاست، تک تک قطعات رو تست کنید و هر جا به مشکلی برخوردید، درخواست کمک کنید.

نقل قول: اینم متن راهنماش واسه اون 4 ثانیه !
البته این 4 از کجا میادو نمیدونم !!

connect the mains adaptor to K1 and switch it on. Do not connect a battery
to the charger. If all is well, the relay should close for one second, and then
open again, and repeat this process every four second
s.
When all is found in order, the board should be housed in a suitable
enclosure. The prototype is housed in a small metal case with holes drilled as
appropriate for the LEDs, the socket for connecting the mains adaptor, and
the terminals to which the battery is to be connected.
The battery is best linked to the charger via two lengths of flexible,
well-insulated, not-too-thin multi-strand circuit wire. It is advisable to
use red wire for linking the +ve ter-minals, and black for the –ve termi-nals.
Before taking the charger into use, connect a multimeter, set to the 10 V
direct voltage range, between ‘REF’ and ‘–A’ on the board. Connect the
mains adaptor and switch it on. Do not connect a battery. The relay will
then close and open at four-second intervals.
Adjust P1 for a meter
read-ing of 2.1 V at the moment the red LED does not light.
===================
سلام

ترجمه اش میشه؛

اگه بعد از اتصال آداپتور به مدار، شارژ باتری درست انجام نشود، رله قطع می شود و 4 ثانیه بعد دوباره مدار را راه اندازی می کند.

نه اینکه هر 4 ثانیه مکرر کنتاکت شه!

نقل قول: بعدش در باره تست Ic ایا راهی هست با اهم متر ؟ چطوری میشه ؟!

منتظر باشید طریقه تست و پست کنم.


خوش باشید

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵-مهر-۱۳۹۱, ۰۰:۱۵:۲۶، توسط omid_phoenix.)
۱۵-مهر-۱۳۹۱, ۰۰:۱۴:۱۲
ارسال‌ها
پاسخ
Scorpion آفلاین
مدیر بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 882
موضوع‌ها: 44
تاریخ عضویت: خرداد ۱۳۸۵

تشکرها : 958
( 1525 تشکر در 501 ارسال )
ارسال: #7
RE: مدار شارژر باطری ماشین
(۱۵-مهر-۱۳۹۱, ۰۰:۱۴:۱۲)r0b0 نوشته است:
نقل قول: منظورم از روشنی این بود که وقتی برق 12 وصل میشه به مدار اما هنوز باطری رو نزدیم چراغ نارنجی شارژ و چراغ سبز که مال اتصال باطری به خروجی هست روشن میشن
در صورتیکه اینا باید وقتی روشن شن که باطری وصله !
دقیق نمی تونم بگم ایراد از کجاست، تک تک قطعات رو تست کنید و هر جا به مشکلی برخوردید، درخواست کمک کنید.

نقل قول: اینم متن راهنماش واسه اون 4 ثانیه !
البته این 4 از کجا میادو نمیدونم !!

connect the mains adaptor to K1 and switch it on. Do not connect a battery
to the charger. If all is well, the relay should close for one second, and then
open again, and repeat this process every four second
s.
When all is found in order, the board should be housed in a suitable
enclosure. The prototype is housed in a small metal case with holes drilled as
appropriate for the LEDs, the socket for connecting the mains adaptor, and
the terminals to which the battery is to be connected.
The battery is best linked to the charger via two lengths of flexible,
well-insulated, not-too-thin multi-strand circuit wire. It is advisable to
use red wire for linking the +ve ter-minals, and black for the –ve termi-nals.
Before taking the charger into use, connect a multimeter, set to the 10 V
direct voltage range, between ‘REF’ and ‘–A’ on the board. Connect the
mains adaptor and switch it on. Do not connect a battery. The relay will
then close and open at four-second intervals.
Adjust P1 for a meter
read-ing of 2.1 V at the moment the red LED does not light.
===================
سلام

ترجمه اش میشه؛

اگه بعد از اتصال آداپتور به مدار، شارژ باتری درست انجام نشود، رله قطع می شود و 4 ثانیه بعد دوباره مدار را راه اندازی می کند.

نه اینکه هر 4 ثانیه مکرر کنتاکت شه!

نقل قول: بعدش در باره تست Ic ایا راهی هست با اهم متر ؟ چطوری میشه ؟!

منتظر باشید طریقه تست و پست کنم.


خوش باشید

معنیشو اشتباه گفتین شما
کاملا مشخصه
حتی تو گوگل هم بزنید ترجمش اونی که شما گفتین نمیشه !
میتونید اینجا ببینید
http://translate.google.com/

حالا مهم نیست
مشکل فقط این led ها هستند که امیدوارم حل بشن زود

گر نیک و بد نزد خدا یکسان بدی در ابتلا --با جبرئیل ماه رو ابلیس هم سیماستی
۱۵-مهر-۱۳۹۱, ۰۱:۵۹:۰۰
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
vigraz آفلاین
عضو افتخاری
****

ارسال‌ها: 164
موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۱

تشکرها : 341
( 336 تشکر در 151 ارسال )
ارسال: #8
RE: مدار شارژر باطری ماشین
(۱۵-مهر-۱۳۹۱, ۰۱:۵۹:۰۰)Scorpion نوشته است:
(۱۵-مهر-۱۳۹۱, ۰۰:۱۴:۱۲)r0b0 نوشته است:
نقل قول: منظورم از روشنی این بود که وقتی برق 12 وصل میشه به مدار اما هنوز باطری رو نزدیم چراغ نارنجی شارژ و چراغ سبز که مال اتصال باطری به خروجی هست روشن میشن
در صورتیکه اینا باید وقتی روشن شن که باطری وصله !
دقیق نمی تونم بگم ایراد از کجاست، تک تک قطعات رو تست کنید و هر جا به مشکلی برخوردید، درخواست کمک کنید.

نقل قول: اینم متن راهنماش واسه اون 4 ثانیه !
البته این 4 از کجا میادو نمیدونم !!

connect the mains adaptor to K1 and switch it on. Do not connect a battery
to the charger. If all is well, the relay should close for one second, and then
open again, and repeat this process every four second
s.
When all is found in order, the board should be housed in a suitable
enclosure. The prototype is housed in a small metal case with holes drilled as
appropriate for the LEDs, the socket for connecting the mains adaptor, and
the terminals to which the battery is to be connected.
The battery is best linked to the charger via two lengths of flexible,
well-insulated, not-too-thin multi-strand circuit wire. It is advisable to
use red wire for linking the +ve ter-minals, and black for the –ve termi-nals.
Before taking the charger into use, connect a multimeter, set to the 10 V
direct voltage range, between ‘REF’ and ‘–A’ on the board. Connect the
mains adaptor and switch it on. Do not connect a battery. The relay will
then close and open at four-second intervals.
Adjust P1 for a meter
read-ing of 2.1 V at the moment the red LED does not light.
===================
سلام

ترجمه اش میشه؛

اگه بعد از اتصال آداپتور به مدار، شارژ باتری درست انجام نشود، رله قطع می شود و 4 ثانیه بعد دوباره مدار را راه اندازی می کند.

نه اینکه هر 4 ثانیه مکرر کنتاکت شه!

نقل قول: بعدش در باره تست Ic ایا راهی هست با اهم متر ؟ چطوری میشه ؟!

منتظر باشید طریقه تست و پست کنم.


خوش باشید

معنیشو اشتباه گفتین شما
کاملا مشخصه
حتی تو گوگل هم بزنید ترجمش اونی که شما گفتین نمیشه !
میتونید اینجا ببینید
http://translate.google.com/

حالا مهم نیست
مشکل فقط این led ها هستند که امیدوارم حل بشن زود

سلام
دیود D5 وقتی باطری وصل نباشد یک ثانیه روشن میماند و4 ثانیه خاموش
ورله هم به همین ترتیب با این سیکل قطع ووصل میشود این قطع وولها تا
زمان وصل باطری ادامه دارد اینرا تحلیل مدار نشان میدهد ودرمتن هم غیر از این نگفته
با اتصال باطری به مدار دیود D6 هم روشن میشود ودائم روشن میماند
منتهی نورش کم وزیاد میشود وسیکل قطع ووصل رله تغییر میکند وهمانطور دیود D5 -یعنی سیکل استراحت یا خاموشی D5 میشود 3ثانیه بجای 4ثانیه
وسیکل شارز یا روشن بودن میشود 1.5 ثانیه بجای 1ثانیه(رابطه خطی نیست)هر جه باطری بیشتر
شارز شود این قطع ووصلها به ان حالت بدون باطری نزدیکتر میشود

نتیجه این است که مدار شما مشکلی ندارد اگر این حالتها را داشته باشد

موفق باشید
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵-مهر-۱۳۹۱, ۰۳:۲۶:۴۳، توسط vigraz.)
۱۵-مهر-۱۳۹۱, ۰۳:۱۹:۱۳
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : omid_phoenix, Scorpion, رسول
omid_phoenix آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 2,238
موضوع‌ها: 108
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۱

تشکرها : 12682
( 15433 تشکر در 4574 ارسال )
ارسال: #9
RE: مدار شارژر باطری ماشین
نقل قول: اینم متن راهنماش واسه اون 4 ثانیه !
البته این 4 از کجا میادو نمیدونم !!

connect the mains adaptor to K1 and switch it on. Do not connect a battery
to the charger. If all is well, the relay should close for one second, and then
open again, and repeat this process every four second
s.
When all is found in order, the board should be housed in a suitable
enclosure. The prototype is housed in a small metal case with holes drilled as
appropriate for the LEDs, the socket for connecting the mains adaptor, and
the terminals to which the battery is to be connected.
The battery is best linked to the charger via two lengths of flexible,
well-insulated, not-too-thin multi-strand circuit wire. It is advisable to
use red wire for linking the +ve ter-minals, and black for the –ve termi-nals.
Before taking the charger into use, connect a multimeter, set to the 10 V
direct voltage range, between ‘REF’ and ‘–A’ on the board. Connect the
mains adaptor and switch it on. Do not connect a battery. The relay will
then close and open at four-second intervals.
Adjust P1 for a meter
read-ing of 2.1 V at the moment the red LED does not light.
===================

سلام
ترجمه اش میشه؛

اگه بعد از اتصال آداپتور به مدار، شارژ باتری درست انجام نشود، رله قطع می شود و 4 ثانیه بعد دوباره مدار را راه اندازی می کند.

نه اینکه هر 4 ثانیه مکرر کنتاکت شه!

نقل قول: معنیشو اشتباه گفتین شما
کاملا مشخصه
حتی تو گوگل هم بزنید ترجمش اونی که شما گفتین نمیشه !
میتونید اینجا ببینید
http://translate.google.com/

عزیز دلم کجای ترجمه اش اشتباهه؟

ببینید تا موقعی که مدارتون از طریق باتری شارژ نشه، رله قطع و 4 ثانیه دیگه منتظر می مونه تا باتری وصل بشه و درصورت وصل نشدن این عمل تکرار میشه!

به ترجمه دوست عزیزمون توجه کنید؛

نقل قول: دیود D5 وقتی باطری وصل نباشد یک ثانیه روشن میماند و4 ثانیه خاموش
ورله هم به همین ترتیب با این سیکل قطع ووصل میشود این قطع وولها تا
زمان وصل باطری ادامه دارد

کاملا درسته.

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵-مهر-۱۳۹۱, ۱۷:۴۴:۲۴، توسط omid_phoenix.)
۱۵-مهر-۱۳۹۱, ۱۷:۴۲:۰۶
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : Scorpion, vigraz
Scorpion آفلاین
مدیر بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 882
موضوع‌ها: 44
تاریخ عضویت: خرداد ۱۳۸۵

تشکرها : 958
( 1525 تشکر در 501 ارسال )
ارسال: #10
RE: مدار شارژر باطری ماشین
اقا من تسلیممممممممممممممم
;)

گر نیک و بد نزد خدا یکسان بدی در ابتلا --با جبرئیل ماه رو ابلیس هم سیماستی
۱۵-مهر-۱۳۹۱, ۲۳:۵۹:۵۵
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : omid_phoenix


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Question [سوال] درخواست مدار فراری دهند ه انسان sara90 11 9,713 ۰۳-اسفند-۱۳۹۲, ۰۲:۳۵:۱۷
آخرین ارسال: رسول
Question [سوال] چنتا سوال مدار منطقی javaweb 18 12,423 ۲۳-خرداد-۱۳۹۲, ۰۰:۱۹:۴۷
آخرین ارسال: Ambassador
  مدار تشخیص حرکت takn 4 7,316 ۰۳-بهمن-۱۳۹۱, ۰۳:۰۱:۰۱
آخرین ارسال: hitler01
  کمک طراحی pcb این مدار خیلی فوری Scorpion 40 36,253 ۱۸-مهر-۱۳۹۱, ۰۰:۳۵:۲۸
آخرین ارسال: Scorpion
  [سوال] بحث روی مدار کنترل پول آپ پورت usb device salehjg 6 7,160 ۲۴-مرداد-۱۳۹۱, ۱۷:۰۲:۴۹
آخرین ارسال: salehjg
  ساخت مدار پخش Mp3 از روی یک CD درایو بدون نیاز به رایانه emroozi 5 9,109 ۰۷-اسفند-۱۳۹۰, ۱۷:۴۵:۱۵
آخرین ارسال: mohammad007
  درخواست مدار khorshidiarmin 0 2,264 ۰۵-بهمن-۱۳۹۰, ۱۹:۱۴:۲۵
آخرین ارسال: khorshidiarmin
  مدار شارژ باتري لپ تاپ baby1234 8 10,992 ۰۷-اردیبهشت-۱۳۹۰, ۱۰:۲۷:۰۶
آخرین ارسال: رسول
  درخواست آموزش اتصال usb به مدار برای تغذیه armannext 6 9,535 ۲۷-بهمن-۱۳۸۸, ۰۱:۲۰:۱۴
آخرین ارسال: armannext
  درخواست يك مدار رقص نور پيشرفته siamak-s 3 5,797 ۱۴-تير-۱۳۸۶, ۱۱:۱۲:۲۲
آخرین ارسال: ha_60

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 6 مهمان

صفحه‌ی تماس | IranVig | بازگشت به بالا | | بایگانی | پیوند سایتی RSS