امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال واجب
نویسنده پیام
shm_javan آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 4
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۶

تشکرها : 0
( 0 تشکر در 0 ارسال )
ارسال: #1
Exclamation  سوال واجب
سلام.
کسي هست کهبرنامه زير رو با توجه به روشهايي که گفتم نوشته باشه يا بتوني بنويسه؟
ممنون ميشم برام ارسال کنيد به shm1370@yahoo.com و يا لينکي بذاريد که بتونم بگيرم. روشهاش خيلي مهمه. اين هم توضيح برنامه ها:

برنامه نويسي به روش branch and bound و Back tracking:

*- يك صفحه شطرنجي 26*26 را كه ستون هاي ﺁن با اعداد 1 تا 26 و رديف هاي ﺁن با A تا Ζ شماره ﮜﻨاري شده اند را در نظر ﺑﮝﯾﺭيد . برنامه اي بنويسيد كه از كاربر يك خانه از اين صفحه را به عنوان مبدأ و خانه ﺪﯿﮝﺮي را به عنوان مقصد ﺑﮝﯾﺭد و تعيين کند به ﭼﻨد روش مي توان حداﮐﺛر با استفاده ازتعداد حرکت مهره اسب (حرکت ال شکل از خانه مبدا به خانه مقصد حرکت کند . تعداد حرکت يک عدد صحيح است که به عنوان ورودي سوم الگوريتم توسط کاربر داده مي شود. توجه کنيد که برنامه شما بايد به سادگي قادر باشد کارهاي زير را انجام دهد:
1-مسير را نمايش دهد يا اينکه فقط تعداد آنها را چاﭖ کند.
2- تعداد مسير هاي ممکن دقيقا به طول تعداد حرکت را گزارش کند .
3- طول کوتاهترين مسير را گزارش کرده و آن را نمايش دهد.
پاسخ بديد. ممنون
۰۳-بهمن-۱۳۸۶, ۰۷:۵۶:۳۴
ارسال‌ها
پاسخ
shm_javan آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 4
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۶

تشکرها : 0
( 0 تشکر در 0 ارسال )
ارسال: #2
RE: سوال واجب
يا اين سوال
**- هدف طراحی یک بازی دو نفره بین کاﻤﭙیو تر و کاربر است.یک بازی دوز به شکل زیر طراحی می شود.
تعداد n میله خالی ( n ورودی برنامه است و عددی بین 6 و 12 می باشد ) که به ترتیب از 1 تاn شماره گذاری شده اند. در هر بار کاربر یا کاﻤﭙیوتر یکی از میله ها را انتخاب کرده و مهره رنگی خود را در آن می گذارد(مهره های کاربر با سفید و کاﻤﭙیو تر با سیاه). به طور مثال اگر در میله چهارم 5 مهره از قبل وجود داشته باشد و کاربر در نوبت خود عدد 4 را وارد کند آنگاه یک مهره سفید را به عنوان مهره 6 ام به میله 4 اضافه می شود. در هر بار یک حرکت کاربر و حرکت دیگری کاﻤﭙیو تر انجام می دهد . برنده این بازی کسی است که برای اولین بار بتواند2 n⁄
مهره های خود را در یکی از حالات زیر قرار دهد.

1- 2 n⁄ مهره یکرنگ به صورت پشت سر هم در یک میله باشند(برد ستونی)
2- 2 n⁄ مهره یکرنگ در موقعیت یکسانی بر روی 2 n⁄ میله پشت سر هم واقع شوند(برد افقی)
3- 2 n⁄ مهره یکرنگ به صورت ضربدری بر روی 2 n⁄ میله پشت سر هم قرار گیرند(برد قطری).
۰۳-بهمن-۱۳۸۶, ۰۸:۰۴:۲۱
ارسال‌ها
پاسخ
lord_viper غایب
مدیر کل انجمن
*****

ارسال‌ها: 3,949
موضوع‌ها: 352
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۴

تشکرها : 5193
( 9875 تشکر در 2650 ارسال )
ارسال: #3
RE: سوال واجب
برای سوال اولت بهترین راه (به نظر من)استفاده از الگوریتم ژنتیکه
یه کد حرکت اسب تو خونه های شطرنج دارم
و در مورد برنامه دومت میتونی از ارایه های 2 بعدر استفاده کنی (کامپیوتر 2 باشه و کاربر 1)بعد با این اعداد خونه های ارایه رو پر کن و بعد هر حرکت مقادیر ارایه رو چک کن
۰۳-بهمن-۱۳۸۶, ۱۱:۴۷:۳۸
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
shm_javan آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 4
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۶

تشکرها : 0
( 0 تشکر در 0 ارسال )
ارسال: #4
RE: سوال واجب
ميتوني به من كد رو بدي ؟
۰۳-بهمن-۱۳۸۶, ۱۳:۵۳:۳۴
ارسال‌ها
پاسخ
shm_javan آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 4
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۶

تشکرها : 0
( 0 تشکر در 0 ارسال )
ارسال: #5
RE: سوال واجب
با هر برنامه نويسي كه باشه !
۰۳-بهمن-۱۳۸۶, ۱۳:۵۹:۳۰
ارسال‌ها
پاسخ
lord_viper غایب
مدیر کل انجمن
*****

ارسال‌ها: 3,949
موضوع‌ها: 352
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۴

تشکرها : 5193
( 9875 تشکر در 2650 ارسال )
ارسال: #6
RE: سوال واجب
اینم سورس حرکت اسب تو خونه شطرنجه


فایل‌(های) پیوست شده
.zip   horse.zip (اندازه: 227.88 KB / تعداد دفعات دریافت: 53)
۰۳-بهمن-۱۳۸۶, ۱۹:۳۹:۲۰
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  يك سوال واجب - ارتباط رجيستري vz67 9 6,080 ۰۲-فروردین-۱۳۸۷, ۰۳:۴۹:۱۷
آخرین ارسال: vz67

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

صفحه‌ی تماس | IranVig | بازگشت به بالا | | بایگانی | پیوند سایتی RSS