امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تبدیل برق 12 باتری ماشین به 4 ولت
نویسنده پیام
e_vojdani آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 12
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۹۳

تشکرها : 9
( 1 تشکر در 1 ارسال )
ارسال: #34
RE: تبدیل برق 12 باتری ماشین به 4 ولت
دوست عزیز ، جناب آقای robo.
ضمن تشکر از محبتهای شما یه زحمت دیگه می خوام بهتون بدم.
1 -اگه ممکنه روی نقشه ای که زحتشو کشیدین جای قطعاتی رو که فرمودین مشخص کنین
2 - اگه ممکنه عکس قطعاتی که لازم هست و شما فرمودین رو برام بزارین تا هنگام تهیه اونا اشتباه نکنم و همون قطعه ای که مد نظر شما بوده رو تهیه کنم.
3 - کیتی که این قطعات باید روی اون سوار بشه رو باید از کجا خریداری کنم.
4 - رگلاتور قابلمه ای 7806 که شکل اونو میزارم با توجه به اینکه دو تا پایه بیشتر نداره چه طوری به باطری متصل میشه و چه جوری میشه مقدار خروجی اون رو اندازه گیری کرد.
[تصویر:  hv7pta3y4xq4ehmp_thumb.jpg]
مهندس جان شرمنده ، میدونم وقت تو خیلی می گیرم ولی بخدا خیلی واسم مهمه.

قبلا از همه زحمات شما ممنونم
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲-فروردین-۱۳۹۳, ۱۸:۳۵:۰۱، توسط e_vojdani.)
۱۲-فروردین-۱۳۹۳, ۱۸:۲۲:۴۳
ارسال‌ها
پاسخ
omid_phoenix آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 2,238
موضوع‌ها: 108
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۱

تشکرها : 12682
( 15433 تشکر در 4574 ارسال )
ارسال: #35
RE: تبدیل برق 12 باتری ماشین به 4 ولت
(۱۲-فروردین-۱۳۹۳, ۱۸:۲۲:۴۳)e_vojdani نوشته است: دوست عزیز ، جناب آقای robo.
ضمن تشکر از محبتهای شما یه زحمت دیگه می خوام بهتون بدم.

خواهش میکنم

نقل قول: 1 -اگه ممکنه روی نقشه ای که زحتشو کشیدین جای قطعاتی رو که فرمودین مشخص کنین

متوجه سوالتون نشدم
رو نقشه که جای قطعات مشخصه
منظورتون نحوه تشخیص پایه قطعات هست؟

نقل قول: 2 - اگه ممکنه عکس قطعاتی که لازم هست و شما فرمودین رو برام بزارین تا هنگام تهیه اونا اشتباه نکنم و همون قطعه ای که مد نظر شما بوده رو تهیه کنم.

لیست رو که نوشته بودم و به فروشنده بدید بهتون قطعات و تحویل میده
ولی باز عکسشون و واستون میذارم

_مقاومت 10 اهم 5 وات
[تصویر:  L1353016802955798.jpg]

_مقاومت 470 اهم
[تصویر:  L1355995152908698.jpg]

_دیود EM401
[تصویر:  diag92.jpg]

_خازن 10 میکروفاراد 25 ولت
[تصویر:  L134204767549021.jpg]

_دیود زنر 1N754A
[تصویر:  1n754a_HR_0.jpg]

_ترانزیستور 2n3055
[تصویر:  L1339269067623881.jpg]

نقل قول: 3 - کیتی که این قطعات باید روی اون سوار بشه رو باید از کجا خریداری کنم.

شما یدونه از این بردهای سوراخ دار 250 نقطه بگیرید و قطعات و طبق نقشه روش پیاده کنید
[تصویر:  L133468841567989.jpg]

نقل قول: 4 - رگلاتور قابلمه ای 7806 که شکل اونو میزارم با توجه به اینکه دو تا پایه بیشتر نداره چه طوری به باطری متصل میشه و چه جوری میشه مقدار خروجی اون رو اندازه گیری کرد.
[تصویر:  hv7pta3y4xq4ehmp_thumb.jpg]

این رگولاتور رو وقتی روبه روی خودتون میگیرید
پایه سمت چپ، ورودی ولتاژ
پایه سمت راست، خروجی ولتاژ تثبیت شده
و بدنه هم زمین رگولاتورمون هست

نقل قول: مهندس جان شرمنده ، میدونم وقت تو خیلی می گیرم ولی بخدا خیلی واسم مهمه.

قبلا از همه زحمات شما ممنونم

خواهش میکنم

موفق باشید
یاعلی.

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳-فروردین-۱۳۹۳, ۰۱:۱۱:۰۷، توسط omid_phoenix.)
۱۲-فروردین-۱۳۹۳, ۲۱:۲۸:۴۳
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : رسول, Ambassador, e_vojdani, babyy
e_vojdani آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 12
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۹۳

تشکرها : 9
( 1 تشکر در 1 ارسال )
ارسال: #36
RE: تبدیل برق 12 باتری ماشین به 4 ولت
نقل قول :
1 -اگه ممکنه روی نقشه ای که زحتشو کشیدین جای قطعاتی رو که فرمودین مشخص کنین
---------------------------------------------------------------------
متوجه سوالتون نشدم
رو نقشه که جای قطعات مشخصه
منظورتون نحوه تشخیص پایه قطعات هست؟
----------------------------------------------------------------------
سلام مهندس جان ، واقعا ممنون از اینکه اینقدر با محبتی .
مهندس جان همونطور که قبلا گفتم من از الکترونیک زیاد سر در نمیارم و این کیت رو می خوام خودم درست کنم برای همین اگه ممکنه از نقطه که قراره برق مثبت و منفی باطری به عنوان ورودی به اون متصل بشه رو روی کیت لطفا شروع کن حتی اگه نقشه اونو با دست بکشی مهم نیست فقط روی نقشه قطعات رو با شماره ردیف و نام مشخص کن و یه توضیح کوچولو که سیم قرمز به عنوان برق مثبت و سیم سیاه به عنوان برق منفی باید به کدوم پایه ها لحیم بشن و بعد قطعه بعدی و طریقه اتصال قطعه اولی به دومی و الی آخر .
مهندس جان به خدا شرمنده ام که با کمال پرویی این همه زحمت واست درست می کنم.

----------------------------------------------------------------------

نقل قول :
4 - رگلاتور قابلمه ای 7806 که شکل اونو میزارم با توجه به اینکه دو تا پایه بیشتر نداره چه طوری به باطری متصل میشه و چه جوری میشه مقدار خروجی اون رو اندازه گیری کرد.
[تصویر: hv7pta3y4xq4ehmp_thumb.jpg]
----------------------------------------------------------------------
این رگولاتور رو وقتی روبه روی خودتون میگیرید
پایه سمت چپ، ورودی ولتاژ
پایه سمت راست، خروجی ولتاژ تثبیت شده
و بدنه هم زمین رگولاتورمون هست
----------------------------------------------------------------------

اینجوری که شما فرمودین پایه سمت راست میشه برق خروجی ولی اینکه یک سیمه که احتمالا مثبته، سیم منفی رو باید از بدنه خود رگلاتور گرفت ؟
چطوری با مولتی متر دیجیتال میشه مقدار برق خروجی اونو اندازه گیری کرد؟
کلا خروجی این رگلاتور باید چند ولت باشه؟

مهندس جان بازم شرمنده می دونم همش زحمت بخدا
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳-فروردین-۱۳۹۳, ۰۲:۵۹:۰۹، توسط e_vojdani.)
۱۳-فروردین-۱۳۹۳, ۰۲:۴۹:۱۳
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : Ambassador
omid_phoenix آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 2,238
موضوع‌ها: 108
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۱

تشکرها : 12682
( 15433 تشکر در 4574 ارسال )
ارسال: #37
RE: تبدیل برق 12 باتری ماشین به 4 ولت
(۱۳-فروردین-۱۳۹۳, ۰۲:۴۹:۱۳)e_vojdani نوشته است: سلام مهندس جان ، واقعا ممنون از اینکه اینقدر با محبتی .
مهندس جان همونطور که قبلا گفتم من از الکترونیک زیاد سر در نمیارم و این کیت رو می خوام خودم درست کنم برای همین اگه ممکنه از نقطه که قراره برق مثبت و منفی باطری به عنوان ورودی به اون متصل بشه رو روی کیت لطفا شروع کن حتی اگه نقشه اونو با دست بکشی مهم نیست فقط روی نقشه قطعات رو با شماره ردیف و نام مشخص کن و یه توضیح کوچولو که سیم قرمز به عنوان برق مثبت و سیم سیاه به عنوان برق منفی باید به کدوم پایه ها لحیم بشن و بعد قطعه بعدی و طریقه اتصال قطعه اولی به دومی و الی آخر .
مهندس جان به خدا شرمنده ام که با کمال پرویی این همه زحمت واست درست می کنم.

سلام
این نقشه رو که گذاشتم ببینید

[تصویر:  adapter_12_TO_6.gif]

دو سر ورودی + و - ، همون دوسر ورودی + و - باتری ماشین ما خواهد بود
مقاومت که + و - نداره و هرطور وصل کنید مشکلی نداره
دیودهامون که جهت هاشون و نوشتم، بصورت معکوس وصل میشن، یعنی جهت + دیود به زمین باتری وصل میشه(طبق نقشه)
برای تشخیص جهت دیود هم ، اون قسمتی که خط خوردگی داره جهت منفی هستش
تو دیود زیر ، سر نقره که خط خورده، جهت منفی و طرف سیاه جهت مثبت هست
[تصویر:  diag92.jpg]

تو دیود زنر هم طرف خط خوردگی سیاه(جهت بالا) جهت منفی و طرف دیگه هم مثبت هست
[تصویر:  1n754a_HR_0.jpg]

خازن هم که نوشتم بصورت مستقیم وصل میشه
برای تشخیص پایه های خازن هم؛
جهت پایه ای که کمی رنگ خوردگی داره منفی و طرف دیگه مثبت
الان تو عکس زیر، پایه ای که به طرف قسمت سیاه رنگ هست، جهت منفی و طرف دیگه جهت مثبت است
[تصویر:  capa.jpg]

ترانزیستور 2n3055 هم مشابه رگولاتور 7806 ، 2تا پایه داره
طبق نقشه یه پایه BASE(بیس) یه پایه EMITTER(امیتر) یه پایه هم که بدنه ترانزیستور هست COLLECTOR(کلکتور) نام داره
طریقه تشخیص و اتصال پایه هاش هم از تصویر زیر مشخصه
[تصویر:  acce8c02344d39de31b1822b61f60673772fa057_large.jpg]

نقل قول: اینجوری که شما فرمودین پایه سمت راست میشه برق خروجی ولی اینکه یک سیمه که احتمالا مثبته، سیم منفی رو باید از بدنه خود رگلاتور گرفت ؟

بله درسته

نقل قول: چطوری با مولتی متر دیجیتال میشه مقدار برق خروجی اونو اندازه گیری کرد؟

مولتی متر رو روی رنج ولتاژ dc بذارید و دوسر پروپ رو بصورت موازی به پایه خروجی و بدنه رگولاتور بزنید

نقل قول: کلا خروجی این رگلاتور باید چند ولت باشه؟

ولتاژ خروجی تثبیت کننده ها از دوعدد آخرشون مشخص میشه
7806 دو رقم آخر 06 پس 6 ولت خروجی میده
یا 7809 خروجی 9 ولت میده و 7812 خروجی 12 ولت


موفق باشید
یاعلی.

یه نکته ای فراموش کردم بگم؛
نکته:
اگه بخواهید مستقیما با رگولاتور 7806 ولتاژ رو تثبیت کنید، حداکثر جریانی که میتونید بکشید حدود 1آمپر خواهد بود و اگه جریان بیشتری بکشید ممکنه رگولاتور بسوزه و به باری که به خروجی وصله آسیب بزنه
پس اگه جریان بار خروجی خیلی محدود باشه ممکنه با 7806 کارتون راه بیافته
در مداری هم که من پیوست کردم متوسط 7-6آمپر میتونید از خروجی ، جریان بکشید که باز اگه بیشتر از این جریان بکشید ممکنه ایجاد مشکل کنه.

نکته:
ترانزیستور قدرت 2n3055 موقع راه اندازی بسته به جریانی که ازش کشیده میشه گرم میشه و بهتره براش یه هیت سینک هم بذارید تا زیاد داغ نکنه
اگه دیدید بیش از حد داغ میکنه فوری تغذیه رو قطع کنید و اتصال ها رو چک کنید تا مدار آسیب نبینه.

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳-فروردین-۱۳۹۳, ۱۳:۲۱:۱۳، توسط omid_phoenix.)
۱۳-فروردین-۱۳۹۳, ۱۰:۳۴:۵۸
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : babyy, Ambassador, e_vojdani, رسول
e_vojdani آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 12
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۹۳

تشکرها : 9
( 1 تشکر در 1 ارسال )
ارسال: #38
RE: تبدیل برق 12 باتری ماشین به 4 ولت
دوست عزیز جناب آقای R0B0 ضمن عرض سلام و تشکر از زحماتی که کشیدین .
مهندس جان من روی یک عکس این قطعاتی رو که فرموده بودین چیدم ، البته نمی دونم درسته یا نه واسه همین این عکس رو براتون میزارم اگه ایرادی داشت لطفا شما اصلاحش بفرمائید.

با کمال تشکر
[تصویر:  prc32u2qv6ztvbch3jk4_thumb.gif]
۱۴-فروردین-۱۳۹۳, ۱۸:۳۲:۴۴
ارسال‌ها
پاسخ
omid_phoenix آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 2,238
موضوع‌ها: 108
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۱

تشکرها : 12682
( 15433 تشکر در 4574 ارسال )
ارسال: #39
RE: تبدیل برق 12 باتری ماشین به 4 ولت
سلام
خیلی عالیه مهندس
آفرین
فقط اون دیود D1 رو برعکس بایاس کردید یعنی طرف خط خوردگی(نقره ای) باید رو به بالا باشه
اینجا هم طریقه تشخیص جهت رو توضیح دادم
رو اتصال ترانزیستور هم دقت کنید
که باز تو پست های قبلی طریقه تشخیص پایه هاش و توضیح دادم

موفق باشید.

۱۴-فروردین-۱۳۹۳, ۱۹:۱۸:۵۰
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : Ambassador, babyy, رسول, e_vojdani
e_vojdani آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 12
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۹۳

تشکرها : 9
( 1 تشکر در 1 ارسال )
ارسال: #40
RE: تبدیل برق 12 باتری ماشین به 4 ولت
دوست عزیز جناب آقای r0b0 سلام و خسته نباشید.
ضمن تشکر از راهنمایی های موفیدتون و زحماتی که توی این جند روز براتون داشتم ، من یک بار دیگه قطعات لازم رو که فرموده بودن رو روی نقشه چیندم و سهی کردم تمام اون نکاتی که گفته بودین رو رعایت کنم و حالا این فایل رو براتون ]پلود می کنم ممنون می شم یکبار دیگه چک بفرمائید و اگر مشکلی داشت اصلاحش کنید.
مهندس جان فقط من با اون ترانزیستور 2n3055 مشکل دارم اگر زحمتی نیست روش لحیم کردن پایه های اونو بصورت دست روی همین فایل برام یبکشن و یکم دیگه توضیح بدین .

[تصویر:  hg4242va761p8f46wpie_thumb.gif]
ممنون.
راستی همونطور که گفتین پایه های دیود EM401 رو یعنی همون مثبت و منفی شون رو عوض کردم ولی می خوام ببینم که جای نصبش همین جایی هست که من گذاشتم یا نه؟
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵-فروردین-۱۳۹۳, ۲۱:۲۷:۲۷، توسط babyy.)
۱۵-فروردین-۱۳۹۳, ۱۹:۴۲:۰۸
ارسال‌ها
پاسخ
omid_phoenix آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 2,238
موضوع‌ها: 108
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۱

تشکرها : 12682
( 15433 تشکر در 4574 ارسال )
ارسال: #41
RE: تبدیل برق 12 باتری ماشین به 4 ولت
(۱۵-فروردین-۱۳۹۳, ۱۹:۴۲:۰۸)e_vojdani نوشته است: دوست عزیز جناب آقای r0b0 سلام و خسته نباشید.
ضمن تشکر از راهنمایی های موفیدتون و زحماتی که توی این جند روز براتون داشتم ، من یک بار دیگه قطعات لازم رو که فرموده بودن رو روی نقشه چیندم و سهی کردم تمام اون نکاتی که گفته بودین رو رعایت کنم و حالا این فایل رو براتون ]پلود می کنم ممنون می شم یکبار دیگه چک بفرمائید و اگر مشکلی داشت اصلاحش کنید.
مهندس جان فقط من با اون ترانزیستور 2n3055 مشکل دارم اگر زحمتی نیست روش لحیم کردن پایه های اونو بصورت دست روی همین فایل برام یبکشن و یکم دیگه توضیح بدین .

سلام
خیلی خوبه
ترانزیستور هم بصورت زیر متصل میشه

[تصویر:  attachment.php?aid=11367]

(۱۵-فروردین-۱۳۹۳, ۱۹:۴۲:۰۸)e_vojdani نوشته است: راستی همونطور که گفتین پایه های دیود EM401 رو یعنی همون مثبت و منفی شون رو عوض کردم ولی می خوام ببینم که جای نصبش همین جایی هست که من گذاشتم یا نه؟
بله درسته

موفق باشید.


فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
   

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵-فروردین-۱۳۹۳, ۲۲:۱۸:۱۲، توسط omid_phoenix.)
۱۵-فروردین-۱۳۹۳, ۲۲:۱۷:۰۱
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : babyy, رسول, e_vojdani, Ambassador
e_vojdani آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 12
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۹۳

تشکرها : 9
( 1 تشکر در 1 ارسال )
ارسال: #42
RE: تبدیل برق 12 باتری ماشین به 4 ولت
دوست عزیز جناب r0b0 با سلام و خسته نباشین
من این کیت رو درست کردم ولی متاسفانه درست کار نمی کنه البته می دونم که ایراد از کاره منه ، واسه همین نقشه کار خودم رو واستون میزارم لطفا ایرادش رو برام مشخص کنین .
[تصویر:  ht1ei0ool2bex7wedxqh_thumb.jpg]
البته یه توضیحم بدم که من به جای مقاومت 10 اهم 5 وات از مقاومت 10 اهم 10 وات استفاده کردم و به جای خازن 10 میکروفاراد 25 ولت از خازن 10 میکروفاراد 50 ولت استفاده کردم.
مهندس جان قبل از اینکه برق 12 ولت رو به ورودی وصل می کنم وقتی با مولتی متر چک می کنم تقریبا 13 رو نشون میده ولی به محض اینکه به ورودی وصل میشه عدد 6 رو نشون میده و خروجی رو که چک می کنم تقریبا عدد 3 رو نشون میده.

شرمنده از اینکه اینقدر باعث زحمتتون میشم.
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۸-فروردین-۱۳۹۳, ۱۲:۳۹:۴۷، توسط e_vojdani.)
۱۸-فروردین-۱۳۹۳, ۱۲:۲۴:۰۳
ارسال‌ها
پاسخ
رسول غایب
بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 2,458
موضوع‌ها: 237
تاریخ عضویت: دى ۱۳۸۸

تشکرها : 15003
( 20196 تشکر در 5767 ارسال )
ارسال: #43
RE: تبدیل برق 12 باتری ماشین به 4 ولت
(۱۸-فروردین-۱۳۹۳, ۱۲:۲۴:۰۳)e_vojdani نوشته است: من این کیت رو درست کردم ولی متاسفانه درست کار نمی کنه

شما روی برد بورد بستین یا اینکه روی برد مسی سوراخدار لحیمشون کردین یا pcb زدین؟

بهتر بود اول روی برد بورد جواب می گرفتین و بعدش بردشو می زدین ..

اگه روی برد بورد بستین عکسشو بذارین .. شاید از روی عکس بشه ایرادشو پیدا کرد!!


نقل قول: البته یه توضیحم بدم که من به جای مقاومت 10 اهم 5 وات از مقاومت 10 اهم 10 وات استفاده کردم و به جای خازن 10 میکروفاراد 25 ولت از خازن 10 میکروفاراد 50 ولت استفاده کردم.

اشکالی که نداره هیچ بهتر هم هست چون توانشون زیاد میشه و گرم نمیشن و نمی سوزن و ...
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۸-فروردین-۱۳۹۳, ۱۶:۵۳:۴۳، توسط رسول.)
۱۸-فروردین-۱۳۹۳, ۱۶:۵۲:۵۶
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : omid_phoenix, Ambassador, babyy
e_vojdani آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 12
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۹۳

تشکرها : 9
( 1 تشکر در 1 ارسال )
ارسال: #44
RE: تبدیل برق 12 باتری ماشین به 4 ولت
(۱۸-فروردین-۱۳۹۳, ۱۶:۵۲:۵۶)رسول نوشته است:
(۱۸-فروردین-۱۳۹۳, ۱۲:۲۴:۰۳)e_vojdani نوشته است: من این کیت رو درست کردم ولی متاسفانه درست کار نمی کنه

شما روی برد بورد بستین یا اینکه روی برد مسی سوراخدار لحیمشون کردین یا pcb زدین؟

بهتر بود اول روی برد بورد جواب می گرفتین و بعدش بردشو می زدین ..

اگه روی برد بورد بستین عکسشو بذارین .. شاید از روی عکس بشه ایرادشو پیدا کرد!!


نقل قول: البته یه توضیحم بدم که من به جای مقاومت 10 اهم 5 وات از مقاومت 10 اهم 10 وات استفاده کردم و به جای خازن 10 میکروفاراد 25 ولت از خازن 10 میکروفاراد 50 ولت استفاده کردم.

اشکالی که نداره هیچ بهتر هم هست چون توانشون زیاد میشه و گرم نمیشن و نمی سوزن و ...

مهندس جان سلام و خسته نباشید
من این مدار رو روی یک تیکه فلکسی سوار کردم چون از اون کیت سوراخ دار که فرمودین گیر نیاوردم. البته امروز هم موفق شدم کیت 250 سوراخ رو تهیه کنم و هم مقاومت آجری 10 وات 5 اهم رو ، به هر حال از پشت و از روی کیت عکس گرفتم که براتون میزارم.
[تصویر:  25776626543960027179_thumb.jpg]

[تصویر:  71989542958615251611_thumb.jpg]

اگه زحمتی نیست لطفا نحوه اثصال هر قطعه رو روی کیت 250 سوراخ برام بزارین ممنون می شم .

مهندس جان یک زحت دیگه من یه آداپتور 12 ولت دارم که سمت خروجی او 5 تا سیم داره ( دوتا قرمز - دوتا زرد - و یکی مشکی) عکش رو هم براتون میزارم من نمی دونم این سیمها چطوری باید به هم متصل بشن تا من بتونم برق 12 ولت با آمپر بالا 2 - 3 ازش بگیرم.
اگه ممکنه نحوه اتصال این سیمها رو یه توضیح کوچولو بدین ممنون می شم ضمنا دو عدد دیود 8325 و یک خازن 470 میکرو فاراد16 ولت هم همراهش هست .
[تصویر:  35444341252313975980_thumb.jpg]

قبلا از لطف بی نهایت شما ممنونم
۱۹-فروردین-۱۳۹۳, ۰۱:۰۰:۴۰
ارسال‌ها
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Question ماشین کنترلی zeinab.kh 5 9,561 ۰۳-دى-۱۳۹۰, ۱۷:۰۷:۵۲
آخرین ارسال: WhiteNoise

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان

صفحه‌ی تماس | IranVig | بازگشت به بالا | | بایگانی | پیوند سایتی RSS