امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بدست آورن sent و received سيستم
نویسنده پیام
doooste_2002 آفلاین
كاربر تک ستاره
*

ارسال‌ها: 59
موضوع‌ها: 18
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۹۱

تشکرها : 19
( 9 تشکر در 7 ارسال )
ارسال: #1
بدست آورن sent و received سيستم
با عرض سلام و خسته نباشيد
چطوري sent و received سيستم رو ميتونم بگيرم ؟
اگه سورس كد داريد بهم بديد .

ممنون ميشم كمكم كنيد
۱۸-شهریور-۱۳۹۲, ۲۰:۳۴:۱۷
ارسال‌ها
پاسخ
Ghoghnus آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 1,497
موضوع‌ها: 270
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۸۸

تشکرها : 1652
( 3938 تشکر در 1453 ارسال )
ارسال: #2
RE: بدست آورن sent و received سيستم
(۱۸-شهریور-۱۳۹۲, ۲۰:۳۴:۱۷)doooste_2002 نوشته است: با عرض سلام و خسته نباشيد
چطوري sent و received سيستم رو ميتونم بگيرم ؟
اگه سورس كد داريد بهم بديد .

ممنون ميشم كمكم كنيد

سلام
sent و received کجا؟شبکه؟

این کد ها میتوند کمکت کنند
Sending and receiving progress monitoring in socket asynchronous
کد:
using System;
using System.Net;
using System.Net.Sockets;
using System.Text;
using System.Threading;

// State object for reading client data asynchronously
public class StateObject {
    // Client  socket.
    public Socket workSocket = null;
    // Size of receive buffer.
    public const int BufferSize = 1024;
    // Receive buffer.
    public byte[] buffer = new byte[BufferSize];
    // Received data string.
    public StringBuilder sb = new StringBuilder();  
}

public class AsynchronousSocketListener {
    // Thread signal.
    public static ManualResetEvent allDone = new ManualResetEvent(false);

    public static void StartListening() {
        // Data buffer for incoming data.
        byte[] bytes = new Byte[1024];

        // Establish the local endpoint for the socket.
        // The DNS name of the computer
        // running the listener is "host.contoso.com".
        IPHostEntry ipHostInfo = Dns.Resolve(Dns.GetHostName());
        IPAddress ipAddress = ipHostInfo.AddressList[0];
        IPEndPoint localEndPoint = new IPEndPoint(ipAddress, 11000);

        // Create a TCP/IP socket.
        Socket listener = new Socket(AddressFamily.InterNetwork,
        SocketType.Stream, ProtocolType.Tcp );

        // Bind the socket to the local endpoint and listen for incoming connections.
        try {
            listener.Bind(localEndPoint);
            listener.Listen(100);

            while (true) {
                // Set the event to nonsignaled state.
                allDone.Reset();

                // Start an asynchronous socket to listen for connections.
                Console.WriteLine("Waiting for a connection...");
                listener.BeginAccept(
                new AsyncCallback(AcceptCallback), listener );

                // Wait until a connection is made before continuing.
                allDone.WaitOne();
            }

        } catch (Exception e) {
            Console.WriteLine(e.ToString());
        }

        Console.WriteLine("\nPress ENTER to continue...");
        Console.Read();
    }

    public static void AcceptCallback(IAsyncResult ar) {
        // Signal the main thread to continue.
        allDone.Set();

        // Get the socket that handles the client request.
        Socket listener = (Socket) ar.AsyncState;
        Socket handler = listener.EndAccept(ar);

        // Create the state object.
        StateObject state = new StateObject();
        state.workSocket = handler;
        handler.BeginReceive( state.buffer, 0, StateObject.BufferSize, 0,
        new AsyncCallback(ReadCallback), state);
    }

    public static void ReadCallback(IAsyncResult ar) {
        String content = String.Empty;

        // Retrieve the state object and the handler socket
        // from the asynchronous state object.
        StateObject state = (StateObject) ar.AsyncState;
        Socket handler = state.workSocket;

        // Read data from the client socket.
        int bytesRead = handler.EndReceive(ar);

        if (bytesRead > 0) {
            // There  might be more data, so store the data received so far.
            state.sb.Append(Encoding.ASCII.GetString(
            state.buffer,0,bytesRead));

            // Check for end-of-file tag. If it is not there, read
            // more data.
            content = state.sb.ToString();
            if (content.IndexOf("<EOF>") > -1) {
                // All the data has been read from the
                // client. Display it on the console.
                Console.WriteLine("Read {0} bytes from socket. \n Data : {1}",
                content.Length, content );
                // Echo the data back to the client.
                Send(handler, content);
            } else {
                // Not all data received. Get more.
                handler.BeginReceive(state.buffer, 0, StateObject.BufferSize, 0,
                new AsyncCallback(ReadCallback), state);
            }
        }
    }

    private static void Send(Socket handler, String data) {
        // Convert the string data to byte data using ASCII encoding.
        byte[] byteData = Encoding.ASCII.GetBytes(data);

        // Begin sending the data to the remote device.
        handler.BeginSend(byteData, 0, byteData.Length, 0,
        new AsyncCallback(SendCallback), handler);
    }

    private static void SendCallback(IAsyncResult ar) {
        try {
            // Retrieve the socket from the state object.
            Socket handler = (Socket) ar.AsyncState;

            // Complete sending the data to the remote device.
            int bytesSent = handler.EndSend(ar);
            Console.WriteLine("Sent {0} bytes to client.", bytesSent);

            handler.Shutdown(SocketShutdown.Both);
            handler.Close();

        } catch (Exception e) {
            Console.WriteLine(e.ToString());
        }
    }


    public static int Main(String[] args) {
        StartListening();
        return 0;
    }
}
http://stackoverflow.com/questions/89625...ynchronous
http://stackoverflow.com/questions/12507...ent-edited
http://stackoverflow.com/questions/10188...t-received
http://stackoverflow.com/questions/18270...rk-monitor

[تصویر:  a.jpg]

باور کنیم
همانگونه که در غیبت مقصریم در ظهور موثریم!
نیستیم؟

زیر شمشیر غمش رقص کنان باید رفت #  کان که شد کُشته ی او نیک سرانجام افتاد



 چشمک - بهینه شده برای ورژن جدید دانلود پروژه برنامه نويسي
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۸-شهریور-۱۳۹۲, ۲۱:۵۴:۳۳، توسط Ghoghnus.)
۱۸-شهریور-۱۳۹۲, ۲۱:۳۱:۵۵
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : babyy, doooste_2002, ترانسپورتر
doooste_2002 آفلاین
كاربر تک ستاره
*

ارسال‌ها: 59
موضوع‌ها: 18
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۹۱

تشکرها : 19
( 9 تشکر در 7 ارسال )
ارسال: #3
Toungue  RE: بدست آورن sent و received سيستم
مرسي ،‌خيلي خيلي ممنون
ميخوام يه شرط بذارم اگه sent و received شبكه بيشتر از يه حدي رفت شبكه رو disable كنه ،‌ به نظر شما ميتونم از اين استفاد كنم ؟


ممنون
۱۸-شهریور-۱۳۹۲, ۲۲:۴۵:۰۰
ارسال‌ها
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بدست اوردن سورس یک سایت Ghoghnus 0 1,999 ۰۷-مرداد-۱۳۹۳, ۱۷:۳۴:۵۵
آخرین ارسال: Ghoghnus
  بدست آوردن domain سیستم doooste_2002 3 3,306 ۱۲-آبان-۱۳۹۲, ۰۱:۲۱:۵۱
آخرین ارسال: Ghoghnus
  [سوال] بدست آوردن تعداد روز در بازده زمانی hamed_Arfaee 9 5,796 ۲۷-مرداد-۱۳۹۲, ۰۹:۳۱:۵۹
آخرین ارسال: hamed_Arfaee
Question [سوال] بدست آوردن بخشی ازرشته در C#‎.net javaweb 2 3,975 ۰۵-فروردین-۱۳۹۲, ۱۳:۳۰:۵۰
آخرین ارسال: Ghoghnus
  مشکل با بدست اوردن مشاره سریالcpu Ghoghnus 2 3,271 ۰۷-تير-۱۳۹۱, ۲۰:۲۵:۵۹
آخرین ارسال: mh1762
  طریقه بدست آوردن میزان کارکرد(روشن بودن) سیستم (به دقیقه) Ghoghnus 0 2,211 ۰۹-آبان-۱۳۹۰, ۲۲:۱۷:۱۴
آخرین ارسال: Ghoghnus
  بدست آرودن كاربرسيستم iran58 1 2,308 ۲۲-مرداد-۱۳۸۸, ۱۱:۵۳:۱۰
آخرین ارسال: PouriaAmid
  چند دقيقه سيستم روشنه؟ Prof.Farahmand 0 2,099 ۱۴-فروردین-۱۳۸۸, ۲۲:۴۳:۱۰
آخرین ارسال: Prof.Farahmand

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

صفحه‌ی تماس | IranVig | بازگشت به بالا | | بایگانی | پیوند سایتی RSS