امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سیم پیچی موتور کولر آبی
نویسنده پیام
رسول غایب
بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 2,458
موضوع‌ها: 237
تاریخ عضویت: دى ۱۳۸۸

تشکرها : 15003
( 20196 تشکر در 5767 ارسال )
ارسال: #12
RE: سیم پیچی موتور کولر آبی
(۱۳-مرداد-۱۳۸۹, ۱۱:۲۷:۱۱)matilda نوشته است: طبق عکس این سیم پیچی که سه رنگه یعنی سه قطر مختلفه؟
نه
رنگها واسه قطر نیست ... واسه اینه که فازهارو از هم جدا کنه(مثل U/V/W )

عکسهاتم دیده نمیشن
اینجا آپلودشون کن:
http://qhp.ir/

و آدرس لینک مستقیمشو بذار
۱۳-مرداد-۱۳۸۹, ۱۲:۰۳:۲۰
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : t3r!p3000
matilda آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 24
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۷

تشکرها : 43
( 23 تشکر در 11 ارسال )
ارسال: #13
RE: سیم پیچی موتور کولر آبی
حجم فایلها زیاده . لینک مشکلی نداره ولی باز براتون آپلود کردم
اگه رنگها فاز رو نشون میده پس برا تک فاز دیگه مشکلی نیست سه رنگ میشه یه رنگ
من سوالمو دوباره paste کردم
چه فرقی بین این چهار مدل هست کدوم سرعت بیشتری داره و کدوم کمتر داغ میشه؟

1

2

3

4

5
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳-مرداد-۱۳۸۹, ۱۷:۵۳:۳۵، توسط matilda.)
۱۳-مرداد-۱۳۸۹, ۱۷:۴۴:۵۴
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : t3r!p3000
رسول غایب
بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 2,458
موضوع‌ها: 237
تاریخ عضویت: دى ۱۳۸۸

تشکرها : 15003
( 20196 تشکر در 5767 ارسال )
ارسال: #14
RE: سیم پیچی موتور کولر آبی
(۱۳-مرداد-۱۳۸۹, ۱۱:۲۷:۱۱)matilda نوشته است: چه فرقی بین این چهار مدل هست کدوم سرعت بیشتری داره و کدوم کمتر داغ میشه

متحدالمرکز , یکی در میان , زنجیری و دوطبقه

فرقشون اینه که هر کدوم واسه یه موتوری میتونه بهتر جواب بده ..بسته به اون کاری که میخوای

واصلا ربطی به سرعت وداغ شدن نداره

سرعت موتور وابسته به قطب وفرکانسه واز رابطه زیر بدست میاد:

n=120xf/2p


داغ شدن موتور هم به چند دلیل میتونه باشه:
زیاد کار کشیدن از اون
خراب شدن پروانه
و اینکه اگه قطر سیمت نازک باشه زود داغ میکنه ومیسوزه ولی هرچه کلفت تر باشه کمتر داغ میکنه
۱۳-مرداد-۱۳۸۹, ۱۸:۴۸:۰۹
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : matilda, t3r!p3000, Mr.pRoGraMmer
رسول غایب
بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 2,458
موضوع‌ها: 237
تاریخ عضویت: دى ۱۳۸۸

تشکرها : 15003
( 20196 تشکر در 5767 ارسال )
ارسال: #15
RE: سیم پیچی و تعمیر کولر آبی
عیب‌یابی کولر آبی

موتور کار می‌کند اما باد خنک نمی‌دهد.
•شناور تنظیم نیست : شناور را تنظیم کنید.

•شیر فلکه بسته است : قطعی آب را برطرف کنید.

•واترپمپ عمل نمی‌کند و سوراخ‌های ناودان‌ها بسته شده‌اند : واترپمپ را عوض کنید و سوراخ‌ها را باز کنید.

•شیلنگ واتر پمپ پاره شده است : شیلنگ را تعویض کنید.

واترپمپ و موتور فن کار می‌کند اما کیفیت هوادهی مطلوب نیست.
•دریچه هوای کولر باز نیست : دریچه را باز کنید.

•فشار تسمه تنظیم نیست : تسمه را تنظیم کنید.

•پولی موتور هرز شده است : آن را تعویض کنید.

•پارچه برزنتی لرزه‌گیر پاره است : آن را عوض کنید.

•پره‌های فن کثیف شده‌است : پرهای فن را تمیز کنید.

•موتور فن نیم‌سوز است : موتور را دوباره سیم‌پیچی یا تعویض کنید.


موتور فن کار نمی‌کند.
•کلید خاموش و روشن ، قطع است : خرابی کلید را برطرف یا آن را تعویض نمایید.

•سیم‌پیچی موتور فن سوخته است : موتور را بازپیچی کنید یا موتور را تعویض نمایید.

فقط دور زیاد موتور کار می‌کند.
•کلید گریز از مرکز تنظیم نیست : کلید را تنظیم نمایید.

•پلاتین‌های مربوط به دور کم عمل نمی‌کند : پلاتین‌ها را عوض کنید.

•کلید تبدیل کولر خراب است : آن کلید را عوض کنید.

با زدن کلید مخصوص به حالت روشن موتور راه نمی‌افتد. اما با چرخاندن پولی توسط دست ، موتور راه‌اندازی می‌شود.
•سیم‌پیچ راه‌انداز سوخته است : سیم‌پیج را بازپیچی نمایید.

•سیم‌پیچ راه‌اندازی از کلید گریز از مرکز جدا شده است : آنها را به یکدیگر ربط بدهید.

موتور کولر یا واترپمپ در زمستان بدون روشن کردن کلید مخصوص خود به خود روشن می‌شود.
•سیم فاز جریان مستقیما به موتور و واترپمپ وصل شده و نول جریان از طریق کلید مخصوص به موتور و واترپمپ می‌رسد. زیرا در زمستان به علت رطوبت هوا بین بدنه و جعبه اتصال ، مقاومت عایق کاسته شده و از طریق بدنه نول جریان دریافت می‌گردد.

کولر موقع کار با سروصدا همراه است.
•پولی سر موتور شل شده است : پولی را درجای خود محکم کنید.

•یاتاقان‌های دو سر فن اشکال دارد : یاتاقانها را تعمیر یا تعویض کنید.

•بوش‌های موتور خوردگی پیدا کرده است : بوش‌ها را عوض کنید.

•محور فن کج شده است : محور را تعویض کنید.

•روغن یاتاقانها از بین رفته و خشک کار می‌کند : یاتاقانها را روغن‌کاری کنید.

موتور کولر متناوبا به هنگام کار خاموش و روشن می‌شود.
قطع و وصل مجدد به علت وجود بی‌متال سر ‌راه سیم مشترک یا برق موتور فن است و می‌تواند در اثر موارد زیر ایجاد گردد.

•موتور نیم سوز شده است.

•تسمه سفت است.

•یاتاقان‌ها گریپاج کرده‌اند.

•هوای محیط راهی به خارج ندارد.

•دریچه هوای کولر نیم‌بسته است.

•پولی‌ها در یک امتداد نیستند.

هنگام کار کولر بدنه برق‌دار می‌شود.
•موتور فن اتصال بدنه دارد : اتصال را برطرف کنید.

•واتر پمپ اتصال بدنه دارد : اتصال را برطرف کنید.

•اتصال بر اثر پاشیدن آب بر روی موتور بوجود آمده است : مانع از ریختن آب بر روی موتور شوید.

با زدن کلید واترپمپ فیوز عمل می‌کند.
•خازن اصلاح ضریب قدرت خراب است : خازن را تعویض کنید.

•واترپمپ خراب است : واتر پمپ را تعویض کنید.

•پره‌های واترپمپ گیر دارد : پره‌های واترپمپ را اصلاح کنید. در صورت اصلاح نشدن آنها را تعویض کنید.

دور زیاد و کم موتور معکوس عمل می‌کند.
•در داخل جعبه ترمینال مخصوص ، اتصال ناخواسته رخ داده است : اتصال را برطرف کنید.

•در جعبه ترمینال‌های سیم‌های دور کم و زیاد عوضی وصل شده است : آنها را باز کرده و جاهای آنها را تغییر دهید.

آب کولر سرریز می‌شود.
•شناور تنظیم نیست : شناور را تنظیم کنید.

•کوی شناور سوراخ شده و پر از آب است و یا به لجن کف چسبیده است و حرکت نمی‌کند و اثر لوله دریچه اطمینان کف کولر از بین رفته و یا کولر تراز نیست : برای اصلاح اشکالات اقدام نمایید.
موتور در حالت راه اندازی و دورکم درست عمل می‌کند اما به مجرد رفتن به دور زیاد ، موتور دود می‌کند.
اتصال سرسیم‌های دور زیاد و راه‌انداز جابجا به کلید گریز از مرکز صورت گرفته است : آنها را تغییردهید.

هنگام کار کولر قطرات ریز آب وارد محیط می‌شود.
شیلنگ پاره شده است و آب به داخل پره‌های توربین پاشیده می‌شود. یا آب از طریق پوشال و تسمه به داخل فن ریخته می‌شود : شیلنگ را عوض کنید و مانع از رسیدن آب به تسمه شوید.

موتور با دور کم راه نمی‌افتد، اما پس از راه‌اندازی در دور تند با دور کند هم کار می‌کند.
فاصله بین پلاتین‌های کلید گریز از مرکز داخل موتور تنظیم نیست : آنها را تنظیم کنید.

منبع: دانشنامه رشد


یه سری اطلاعات در مورد کولرآبی:

[تصویر:  39-b.jpg]

[تصویر:  xen4xxabv2bfogd42f9z.jpg]

http://forum.honarjo.com/showthread.php?tid=1569

http://www.aftab.ir/articles/science_edu...ler_p1.php

کولر آبی - ویکیپدیا
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴-مرداد-۱۳۸۹, ۲۱:۴۳:۰۴، توسط رسول.)
۱۴-مرداد-۱۳۸۹, ۲۱:۲۰:۵۷
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : t3r!p3000, matilda, reza555
masoudrasouli آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 1
موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۹۰

تشکرها : 0
( 0 تشکر در 0 ارسال )
ارسال: #16
RE: سیم پیچی موتور کولر آبی
(۱۳-مرداد-۱۳۸۹, ۱۱:۲۷:۱۱)matilda نوشته است: این برنامه سیم پیچی هست و دوتا عکس از سیم پیچی متحد المرکز و سیم پیچی زنجیری گذاشتم

لینک برنامه

طبق عکس این سیم پیچی که سه رنگه یعنی سه قطر مختلفه؟

چه فرقی بین این چهار مدل هست کدوم سرعت بیشتری داره و کدوم کمتر داغ میشه

متحدالمرکز , یکی در میان , زنجیری و دوطبقه
http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610024737.jpg

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610085102.jpg
سلام دوست عزیز لینک برنامه خرابه و دانلود نمیشه.
درضمن من یک موتور کولر الکتروژن یک دوم را میخوام بپیچم (موتور دوخازنه) اما قطر سیم هاشو نقشه کلاف هاشو ندارم کسی میتونه راهنماییم کنه ؟

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610090457.jpg

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610234902.jpg

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610235526.jpg


(۱۳-مرداد-۱۳۸۹, ۱۱:۲۷:۱۱)matilda نوشته است: این برنامه سیم پیچی هست و دوتا عکس از سیم پیچی متحد المرکز و سیم پیچی زنجیری گذاشتم

لینک برنامه

طبق عکس این سیم پیچی که سه رنگه یعنی سه قطر مختلفه؟

چه فرقی بین این چهار مدل هست کدوم سرعت بیشتری داره و کدوم کمتر داغ میشه

متحدالمرکز , یکی در میان , زنجیری و دوطبقه
http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610024737.jpg

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610085102.jpg
سلام دوست عزیز لینک برنامه خرابه و دانلود نمیشه.
درضمن من یک موتور کولر الکتروژن یک دوم را میخوام بپیچم (موتور دوخازنه) اما قطر سیم هاشو نقشه کلاف هاشو ندارم کسی میتونه راهنماییم کنه ؟

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610090457.jpg

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610234902.jpg

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610235526.jpg


(۱۳-مرداد-۱۳۸۹, ۱۱:۲۷:۱۱)matilda نوشته است: این برنامه سیم پیچی هست و دوتا عکس از سیم پیچی متحد المرکز و سیم پیچی زنجیری گذاشتم

لینک برنامه

طبق عکس این سیم پیچی که سه رنگه یعنی سه قطر مختلفه؟

چه فرقی بین این چهار مدل هست کدوم سرعت بیشتری داره و کدوم کمتر داغ میشه

متحدالمرکز , یکی در میان , زنجیری و دوطبقه
http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610024737.jpg

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610085102.jpg
سلام دوست عزیز لینک برنامه خرابه و دانلود نمیشه.
درضمن من یک موتور کولر الکتروژن یک دوم را میخوام بپیچم (موتور دوخازنه) اما قطر سیم هاشو نقشه کلاف هاشو ندارم کسی میتونه راهنماییم کنه ؟

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610090457.jpg

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610234902.jpg

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610235526.jpg


(۱۳-مرداد-۱۳۸۹, ۱۱:۲۷:۱۱)matilda نوشته است: این برنامه سیم پیچی هست و دوتا عکس از سیم پیچی متحد المرکز و سیم پیچی زنجیری گذاشتم

لینک برنامه

طبق عکس این سیم پیچی که سه رنگه یعنی سه قطر مختلفه؟

چه فرقی بین این چهار مدل هست کدوم سرعت بیشتری داره و کدوم کمتر داغ میشه

متحدالمرکز , یکی در میان , زنجیری و دوطبقه
http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610024737.jpg

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610085102.jpg
سلام دوست عزیز لینک برنامه خرابه و دانلود نمیشه.
درضمن من یک موتور کولر الکتروژن یک دوم را میخوام بپیچم (موتور دوخازنه) اما قطر سیم هاشو نقشه کلاف هاشو ندارم کسی میتونه راهنماییم کنه ؟

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610090457.jpg

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610234902.jpg

http://www.ecapic.ir/image/ECA-090610235526.jpg

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۸-آبان-۱۳۹۰, ۲۲:۵۵:۱۹، توسط masoudrasouli.)
۰۸-آبان-۱۳۹۰, ۲۲:۵۳:۰۲
ارسال‌ها
پاسخ
گل آقا آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 2
موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: تير ۱۳۹۱

تشکرها : 0
( 2 تشکر در 1 ارسال )
ارسال: #17
RE: سیم پیچی موتور کولر آبی
(۱۰-مرداد-۱۳۸۹, ۰۸:۵۷:۰۳)matilda نوشته است: با سلام خدمت دوستان من کولر آبی دارم که موتورش نیم سوز شد بابا رو راضی کردم یه نو بخره که اینو خودم سیم پیچی کنم گفتم موتور رو باز کنم قطر سیم رو میبرم سوال میکنم تعداد دور سیم هر کلاف رو میشمارم گام کلاف رو خودم محاسبه میکنم یا اونم از گام کلاف سوخته مشخص میکنم بازکردم در موتور رو موتور با دو قطر سیم مختلف پیچیده شده یکم گیج شدم کسی در این زمینه اطلاعاتی داره دو تا کتاب بازپیچی هم دانلود کردم ولی توضیحات دوستان که کار کردن یه چیز دیگه ست
با سلام اولا در موتور كولر سه قطر سيم مختلف وجود دارد يكي براي استارت كه هميشه نازكتر از همه و 4 گروه كلاف است ودومي براي دور كند كه قطر ش از استارت كمي ضخيم تر است و 6 گروه كلاف است و سومي ضخيم تر از همه است و 4 گروه كلاف است . همه اينها در قدرتهاي مختلف موتور 1/3 و 1/2 و 3/4 تغيير ميكنند و بايد در نظر داشته باشي كه شيارهاي هسته موتور كولر يكسان نيستند و اگر در كپي برداري اشتباه كني با مشكل جا براي جا زدن سيمها مواجه مي شوي و به اين سادگيها هم نيست كه فكر ميكني ولي موفق باشي.
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵-تير-۱۳۹۱, ۱۱:۳۱:۲۴، توسط گل آقا.)
۱۵-تير-۱۳۹۱, ۱۱:۲۹:۳۲
ارسال‌ها
پاسخ
mehdi.mehdi آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 1
موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۹۱

تشکرها : 0
( 0 تشکر در 0 ارسال )
ارسال: #18
RE: سیم پیچی موتور کولر آبی
با سلام خدمت شما:
در موتور کولر معمولا سه نوع قطر سیم لاکی بکار میرود.که برای قدرتهای مختلف موتور کولر قطر سیمها نیز فرق میکند.در صورت تمایل دوستان با درخواست ایشان توضیحات بیشتری داده خواهد شد.
۲۵-آبان-۱۳۹۱, ۱۷:۵۷:۱۶
ارسال‌ها
پاسخ
mohsenbaniasadi آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 2
موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: اردیبهشت ۱۳۹۴

تشکرها : 0
( 0 تشکر در 0 ارسال )
ارسال: #19
RE: سیم پیچی موتور کولر آبی
(۱۱-مرداد-۱۳۸۹, ۰۶:۵۶:۱۳)matilda نوشته است: آفا رسول بله قبلا یک بار سیم پیچی شده (تعمیر ) شده بود کاری به نیم سوز بودن کلاف ها نداشته

باشید اینقدر داغ شده سیم ها که بهم چسبیده و راهی چز سیم پیچی نو نداره


آقا رضا کتاب هنرستان رو دانلود کردم گفتم که یکم گیج شدم کتاب گفته کپی همون سیم پیچی ها انجام بده که با توضیح اقا رسول احتمالا طرف قسمت سوخته رو جدا کرده فقط برا تطبیق امپدانس کلاف جدید رو پیچونده
من می خوام دقیقا همین کاری که گفتید رو انجام بدم حالا فرض کنید من

پوسته خالی رو دارم می خوام سیم پیچیش کنم چه قطری چند دور وبا چه گامی کلاف هارو قرار بدم ؟


باسلام
ابتدا طول شیار استاتورتون چنده؟
۱۸-اردیبهشت-۱۳۹۴, ۱۲:۱۱:۱۵
ارسال‌ها
پاسخ
mohsenbaniasadi آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 2
موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: اردیبهشت ۱۳۹۴

تشکرها : 0
( 0 تشکر در 0 ارسال )
ارسال: #20
RE: سیم پیچی موتور کولر آبی
من تعداد دور سیم پیچ تند،کند،استارت رو به همراه نمره سیم بهتون می دم.پیچیدن موتور کولر خیلی راحت هستش
۱۸-اردیبهشت-۱۳۹۴, ۱۲:۱۵:۲۲
ارسال‌ها
پاسخ
hpdvd آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 2
موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: خرداد ۱۳۹۷

تشکرها : 0
( 2 تشکر در 1 ارسال )
ارسال: #21
RE: سیم پیچی موتور کولر آبی
(۱۱-مرداد-۱۳۸۹, ۱۶:۳۷:۵۴)رسول نوشته است: من یه نگاهی بهش کردم ..
درسته موتور کولر آبی هم سیم با قطر زیاد داره وهم قطر کم
دلیلشم اینه که از اون سیم با قطر کم برای دور کند کولر استفاده میشه واز سیم قطر زیاد برای دور تند کولر

در دیگر موتورها هم ممکنه دو قطر متفاوت سیم لاکی رو ببینید که اون سیم قطر زیاد برای سیم پیچ اصلیه و سیم با قطر کم برای سیم پیچ کمکیه

برای اینکه موتورت تک فازه میتونی از دیاگرام گام کوتاه متحدالمرکز واسه سیم پیچی موتور کولرت استفاده کنی

برای بدست آوردن قطر سیم های لاکی هم میتونی از میکرومتر استفاده کنی:

من تا اینجا جواب دوستانو خوندم و همه جواب ها متاسفانه غیر حرفه ای بود و تنها جواب تقریبا درست همین بود

اینکه دوستان گفتن از سیم یکنواخت با قطر کلفت تر استفاده بشه با اینکه سیم تموم شده با یک قطر دیگه پیچیده شده کاملا اشتباهه
شما باید قطر سیم ها رو به همون اندازه بگیری و تعداد دورشون رو هم همین طور
سیم پیچی کولر با سایر دینام ها کمی فرق داره و یکی از اختلاف هاشم به این خاطره که  موتور کولر معمولا با دو یا سه سرعت وجود داره  و از نظر قدرت کلا سه نوع هستش که  1/3 و1/2 و 3/4 اسب هستن که از روی رنگ دسته پلاستیکی قابل تشخیصه و اگه اشتباه نکنم  سفید 1/2 و سبز 3/4 باید باشه و 1/3 هم فکر میکنم رنگش قرمزه 
تو موتور های معمولی  قطب های اولیه چهار حلفه است ولی تو کولر سه حلقه و قطب های ثانویه هم دوحلقه و چون موتور کولر بدون خازن هست سیم پیچی استارت هم داره که اونم سه حلفه است  یعنی موتور کولر سه قطر سیم لاکی داره و شما که دوقطر دیدی احتمالا دو دسته اختلاف قطرشون کم بوده و به چشم مشخص نبوده که با میکرومتر اندازه بزنی مشخص میشه
من تعداد دور و ضحامت موتور کولر دو سرعته متوسط که میشه همون 1/2 با دسته پلاستیکی سفید رو برات مینویسم

دور تند  حلقه بزرگ 52  حلقه متوسط  45 حلقه کوچیک 43 دور با قطر سیم 80 الا 85
دور کند حلقه بزرگ 75 حلقه کوچک 75  قطر سیم 55
استارت حلقه بزرگ 40 حلقه متوسط 35 حلقه کوچک 30 قطر سیم 45
 ترتیب قرار دادن حلقه ها رو از روی سیم پیچی سابق میتونی بفهمی  دوتا نکته رو بگم یکی اینکه دور کند دو حلقه است فکر نکنی یک حلقه رو ننوشتم و دوم اینکه  شما تو کتاب های هنرستان احتمالا هر سیم پیچی پیدا کنی فقط دو سری سیم پیچی میبینی و دلیلشم اینه که  اونها دور ثابت هستند ولی موتور کولر دو سرعته است  البته اگه از خازن استفاده بشه نیازی به سیم پیچی استارت نیست ولی تا جایی که من میدونم موتورهای کولر خازن ندارن
درضمن من خودم کتاب هنرستان رو نخوندم شاید در مودر موتور های کولر هم جداگانه توضیح داده باشند
 فقط به نظرات منفی توجه نکن هر تجربه ای ارزش خودشو داره شما اگه بتونی یک موتور کولر رو خودت سیم پیچی کنی همه جور موتور تک فاز رو هم میتونی
اگه به تعمیر کار های تجربی مراجعه کنی اکثرا موتور کولر قبول نمیکنند ودلیلش هم اینه که سیم پیچی موتور های دو سرعته رو بلد نیستند
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۷-خرداد-۱۳۹۷, ۱۰:۳۱:۵۵، توسط hpdvd.)
۱۷-خرداد-۱۳۹۷, ۱۰:۲۸:۳۸
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : babyy


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  کنترل دور موتور های AC mr.boroojerdi 29 55,824 ۱۷-خرداد-۱۳۹۷, ۱۱:۳۱:۲۳
آخرین ارسال: hpdvd
Cool ساخت موتور مغناطیسی amirnpe 0 1,955 ۰۵-تير-۱۳۹۴, ۰۰:۳۵:۰۷
آخرین ارسال: amirnpe
  تبدیل موتور سه فاز به تکفاز a23723m 42 77,068 ۲۲-اسفند-۱۳۹۳, ۲۰:۳۲:۳۵
آخرین ارسال: mohammad0020
  جریان موتور کولر در حالت ثابت mzr 3 4,032 ۰۹-اسفند-۱۳۹۳, ۱۸:۱۳:۴۸
آخرین ارسال: alimogmov
  راه اندازی موتور تبدیل شده ی سه فاز به تکفاز saman_star 1 4,879 ۲۰-دى-۱۳۹۳, ۱۱:۰۰:۲۸
آخرین ارسال: sadegh1rezaei
  [سوال] گشتاور موتور دی سی rasulteimury 4 3,553 ۰۲-آذر-۱۳۹۳, ۱۰:۵۲:۵۳
آخرین ارسال: akbar8
  کمک در سربندی سیم پیچی موتور کولررومیزی aliphp1 1 4,550 ۰۶-مرداد-۱۳۹۳, ۱۸:۰۷:۲۳
آخرین ارسال: a.mehran
  در خواست کمک برای سیم پیچی موتور کولر دستی تک دور a78037 2 5,085 ۰۵-تير-۱۳۹۳, ۱۷:۱۸:۰۷
آخرین ارسال: rzaaa
  رله کنترل از نوع تغییردهنده فازها برای جهت گردش صحیح موتور mehrdadgh 1 3,165 ۲۵-مهر-۱۳۹۲, ۱۹:۳۴:۱۸
آخرین ارسال: MicrowaveCO
  سیم پیچی!!؟ ( هسته فریت ) albaloo123 4 10,925 ۱۷-مرداد-۱۳۹۱, ۱۲:۱۸:۵۸
آخرین ارسال: virtoba

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان

صفحه‌ی تماس | IranVig | بازگشت به بالا | | بایگانی | پیوند سایتی RSS