امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ولتاژ بالا يا آمپراژ بالا ، براي توان مشخص ?
نویسنده پیام
rdscience آفلاین
كاربر دو ستاره
**

ارسال‌ها: 183
موضوع‌ها: 17
تاریخ عضویت: اردیبهشت ۱۳۹۰

تشکرها : 479
( 298 تشکر در 111 ارسال )
ارسال: #1
ولتاژ بالا يا آمپراژ بالا ، براي توان مشخص ?
دوستان سلام
براي كارم به موتوري DC با توان نامي حدود 1 كيلووات نياز دارم و مي خوام با كنترل پهناي پالس ميكرو كنترلش كنم
اگه دو موتور با توان ثابت را فرض بگيريم
يكي با 24 ولت 1000 وات تحويل ميده و ديگري با 200 ولت 1000 وات تحويل ميده ( با دور يكسان و ثابت ) .
به نظر شما در نهايت كدام مناسبتره ؟

با تشكر
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۷-شهریور-۱۳۹۰, ۱۵:۱۰:۱۷، توسط rdscience.)
۲۷-شهریور-۱۳۹۰, ۱۲:۵۵:۴۴
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
ha_60 آفلاین
بنيانگذار سايت
******

ارسال‌ها: 4,637
موضوع‌ها: 216
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۳

تشکرها : 560
( 6556 تشکر در 2385 ارسال )
ارسال: #2
RE: ولتاژ بالا يا آمپراژ بالا ، براي توان مشخص ?
۱ کیلوات زیاد یه این راحتی نیست
توی ولتاژ ۲۴ که بعید اصلا موجود باشه چون جریانش خیلی زیادمی شه
موتور DC‌ هست با تریستور هم کنترل دور روش انجام می دن چون ترانزیستور با این جریان و ولتاژ بد گیر می یاد

هادی امین زاده
دیدن چیزی که همه می بینند هنر نیست
بانک اطلاعات صنایع ایران.
۲۸-شهریور-۱۳۹۰, ۱۰:۴۲:۰۲
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : rdscience
rdscience آفلاین
كاربر دو ستاره
**

ارسال‌ها: 183
موضوع‌ها: 17
تاریخ عضویت: اردیبهشت ۱۳۹۰

تشکرها : 479
( 298 تشکر در 111 ارسال )
ارسال: #3
RE: ولتاژ بالا يا آمپراژ بالا ، براي توان مشخص ?
هادي جان سلام و ممنونHappy
تو فاز اول ساخت كشنده دوربين عنكبوتي تموم شد و انشاالله چند روز ديگه در موردش تو فروم به طور مفصل مطلب ميذارم و تو فاز بعدي موتوري نياز دارم تا بتواند شتاب لازم براي گلايدر ( مجهز به دوربين و مكانيزم تسطيح شيب ) به وزن 15 تا 20 كيلوگرم و سرعت حدودا 3 متر بر ثانيه را فراهم آورد بنابراين موتور يك كيلوواتي را مناسب ديدم .
اولين روشي كه به ذهنم رسيد :
قابليت به كارگيري اين روش تا انجام آزمايشات pwm و براورد قيمت اصلا تاييد نميگردد !!
موتور استارتر اتومبيلهاي پيكان و روآ 12 ولت و حدودا 1 كيلووات و پژو 405 12 ولت و 1.4 كيلووات و بر روي برخي ماشينهاي سنگين از قبيل تراكتور و لودر هاي كاترپيلار و كامنز و جان دير و ماك 24 ولت و تا 9 كيلووات در ايران موجود مي باشند و در شرايط معمولي و بار متوسط از 40 تا حدود 400 آمپر مي كشند .Confused
در صورت استفاده از موتورهاي پيكان يا پژو ( بدون الاكلنگي و اتومات ) براي هر يك جفت موتور دو باطري 12 ولت 65 آمپرساعتي و يك آلترناتور ( دينام ) معمولي 14.7 ولت 60 آمپري قرار ميدم و آلترناتور را با موتور AC 220 مناسب كوپل مي كنم .
مزيتها :
- سادگي مدار و متعاقبا تعميرات آن
- وفور قطعات يدكي
- استحكام بالاي مكانيكي نسبت به قيمت
- بي نيازي از مداركنترل ولتاژ ( بر روي آلترناتور موجود است ) و مدار كانورتر 220 به 12
- در پيكهاي بار اعمالي به علت وجود باطريهاي 65 آمپر ساعتي افت ولتاژ محسوس نمي باشد
- بار و تنشهاي اعمالي در پروژه بسيار كمتر از بار اعمالي در خودرو مي باشد
معايب :
- دور و زمان استفاده از موتورها در پروژه بالاتر از درون خودرو مي باشد . بنابراين استهلاك ذغالها قابل توجه مي باشد
- به علت آمپراژ بالاي مدار قابليت تهيه مدار درايور با خداست
- احتمال گرم كردن قطعات بالاست و نيازمند خنك كننده مي باشند
- به علت زياد شدن قطعات مكانيكي نياز به نگهداري هم افزايش مي يابد .
- نسبت به بردهاي الكترونيكي حجم زيادتري اشغال مي كند.

در هر سيكل كاري ( حداكثر 3 ساعت در روز و سه روز در هفته ) خوردگي ذغالها در روند عمليات انچنان موثر نمي باشد و پس از آن مي توانند تعويض گردند .
چون در سخت ترين شرايط موتور با 80 درصد توان نامي كار مي كند و هر جفت موتور براي زمان طولاني در شرايط سخت قرار ندارند . دو باطري و شارژ مداوم آلترناتور كفايت مي كند .

آقا هادي لطفا به درايورهاي ****AX در www.roboteq.com يه نگاهي بينداز به نظرت همچنين چيزايي در ايران هم گير مياد يا ميشه ساخت ؟ از 100 هزار تومان به بالا هستند ولي براي اين كار 200 به بالا براي هر موتور

با تمام اين تفاسير هنوز هم به استفاده از روش بهتر اميدوارم . بنابراين از تمام دوستان كمك مي خوام

كسي را كه آماده آموختن است تعليم ندادن، انساني را به هدر دادن است، كسي را كه آماده آموختن نيست تعليم دادن، سخن به هدر دادن است، خردمند نه انسان را به هدر مي دهد و نه سخن را

وبلاگ خودموني
۲۸-شهریور-۱۳۹۰, ۱۶:۴۸:۱۰
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : sharin, رسول
rdscience آفلاین
كاربر دو ستاره
**

ارسال‌ها: 183
موضوع‌ها: 17
تاریخ عضویت: اردیبهشت ۱۳۹۰

تشکرها : 479
( 298 تشکر در 111 ارسال )
ارسال: #4
موتور dc شنت يا كمپوند ؟
سلام
با توجه به آمپر بالاي روش قبل تصميم گرفتم كه تو درايور برق تك فاز 220 شهري را يكسو كنم و از موتور dc استفاده كنم . تا جايي كه اطلاع دارم نحوه تعويض قطب موتورهاي سري زياد جالب نيست ولي شنت ( موازي ) و كمپوند ( تركيب سري و موازي ) بهترند
از دوستان كسي در مورد اين دو نوع موتور اطلاعاتي داره ؟ بنظرتون كدامش بهتر ميشه با پهناي پالس كنترل كرد و تعويض پلاريته نمود
خصوصيت كمپوند نسبت به شنت چيه ؟
يه سوال ديگه اگه 220 يكسو بشه چند ولت dc ميشه ؟ ولتاژ كاري اين موتور چي ميشه

كسي را كه آماده آموختن است تعليم ندادن، انساني را به هدر دادن است، كسي را كه آماده آموختن نيست تعليم دادن، سخن به هدر دادن است، خردمند نه انسان را به هدر مي دهد و نه سخن را

وبلاگ خودموني
۰۱-مهر-۱۳۹۰, ۰۰:۳۵:۰۶
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
rdscience آفلاین
كاربر دو ستاره
**

ارسال‌ها: 183
موضوع‌ها: 17
تاریخ عضویت: اردیبهشت ۱۳۹۰

تشکرها : 479
( 298 تشکر در 111 ارسال )
ارسال: #5
RE: ولتاژ بالا يا آمپراژ بالا ، براي توان مشخص ?
سلام
از دوستان كسي برق قدرت نميدونه كه راهنمايي كنه ؟

كسي را كه آماده آموختن است تعليم ندادن، انساني را به هدر دادن است، كسي را كه آماده آموختن نيست تعليم دادن، سخن به هدر دادن است، خردمند نه انسان را به هدر مي دهد و نه سخن را

وبلاگ خودموني
۰۴-مهر-۱۳۹۰, ۰۱:۴۶:۳۲
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
sharin آفلاین
مدیر بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 2,053
موضوع‌ها: 28
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۸۹

تشکرها : 3714
( 8171 تشکر در 2772 ارسال )
ارسال: #6
RE: ولتاژ بالا يا آمپراژ بالا ، براي توان مشخص ?
سلام.

من كه از درساي قدرتي فراريم ... :d
اما فايل پيوست رو نگاه كن.

در مورد موتور ها هم درست يادم نيست ، اما بين سري و شنت ، فكر مي كنم سري گشتاور زياد توليد مي كرد و شنت سرعت زيادي داشت ، البته راه اندازياشون يه دنگ و فنگ هايي داشت ...
موتور كومپوند هم ، به معني تركيب سري و شنت ( موازي ) ويژگي هاي مثبت هر 2 رو داشت و در كل بهتر بود ... ( همين كومپوند فكر كنم بهتر باشه ... )

موفق باشي.
يا علي.


فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
   

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵-مهر-۱۳۹۰, ۰۱:۱۰:۴۲، توسط sharin.)
۰۵-مهر-۱۳۹۰, ۰۱:۰۷:۵۰
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : rdscience
rdscience آفلاین
كاربر دو ستاره
**

ارسال‌ها: 183
موضوع‌ها: 17
تاریخ عضویت: اردیبهشت ۱۳۹۰

تشکرها : 479
( 298 تشکر در 111 ارسال )
ارسال: #7
RE: ولتاژ بالا يا آمپراژ بالا ، براي توان مشخص ?
شارين جان ممنون
دو جا زنگ زدم براي مشاوره هر دو جاشون گفتند كه ولتاژ يكسوشون ميشه بين 230 تا 300 ولت !!
البته با توجه به شكل موجها قبولش يكم سخته
ديروز يه پل ديد به برق شهر وصل كردم و خروجيشو با مولتي متر در دو نوبت با خازن و بدون خازن چك كردم ( خازن 10 ميكرو 450 ولت )
برق شهر 225 ولت ، مستقيم بدون خازن 203 ولت
برق شهر 238 ولت ، مستقيم بدون خازن 215 ولت با خازن 329 ولتExclamation
طبق فرمولهايي كه قرار دادي ( اگه من اشتباه نكنم ) در مياد بين140 تا 150 ولت !!
اين ابهام و تناقض ها گيجم كرده
لطفا راهنمايي كنيد

كسي را كه آماده آموختن است تعليم ندادن، انساني را به هدر دادن است، كسي را كه آماده آموختن نيست تعليم دادن، سخن به هدر دادن است، خردمند نه انسان را به هدر مي دهد و نه سخن را

وبلاگ خودموني
۰۵-مهر-۱۳۹۰, ۰۷:۵۴:۲۱
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
sharin آفلاین
مدیر بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 2,053
موضوع‌ها: 28
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۸۹

تشکرها : 3714
( 8171 تشکر در 2772 ارسال )
ارسال: #8
RE: ولتاژ بالا يا آمپراژ بالا ، براي توان مشخص ?
سلام.

گول خازن رو نخور ! همه چي بستگي به بار مدار داره ...
وقتي خازن صافي رو مي ذاري ، مي خواي بديش به مصرف كننده ديگه ؟ تا وقتي به مصرف كننده ندي همين مي شه كه گفتي ... اما اين ظاهريه ...

اگر يه مقاومت به عنوان مصرف كننده بعد از خازن بذاري ، مي بيني كه ولتاژش كلي مي ياد پايين تر ...
اگر قراره ريگوله كني ولتاژ رو ، زياد خودت رو درگير نكن ...

بارها يا مقاومتيه خالص اند ، يا مقاومتي _سلفي ، يا مقاومتي _ خازني ...
موتور جزء دسته ي دوم هست ، يعني سلفيه ...

بار هر چي خازني تر باشه ، ولتاژ دوسرش بيشتر مي شه ( حتي وقتي كمتر بهش ولتاژ دادي )
الان چيزي كه شما امتحان كردي ، مثل اينه كه يه بار خازني خالص گذاشتي ...

بار وقتي سلفي تر باشه ، ولتاژ دوسرش كمتر از مقداري مي شه كه بهش دادي ...
بخاطر امپدانس هايي كه درست مي كنن...

اما اگر بار مقاومتيه خالص باشه ، ولتاژش با ولتاژي كه بهش دادي برابري مي كنه ...

بعد ، مقاديري كه اندازه مي گيري بستگي به مقاومت درونيه مولتي مترت هم داره ...
بذار يه مثال بزنم ، مدار اميتر مشترك رو كه براي ترانزيستور بسته بوديم ، مجموع جريان بيس و جريان كلكتور بايد مي شد جريان اميتر ، اما جريان كلكتور به تنهايي بيشتر از جريان اميتر بود ... !!
علتش مقاومت داخلي مولتي متر بود ... .

يه فايلي پيوست كردم ، يه گزارشكار آزمايش يكسو سازيه ، البته كامل نيست ، اما شكل موج هاي اسيلوسكوپ با نتايج عملي توش هست ، شايد بدردت بخوره ...

http://s2.picofile.com/file/7147130428/%...C.rar.html

Vpp ولتاژ پيك تا پيك وروديه كه 22v بوده ، يعني دامنه اش 11 بوده ... و Vs هم همينه ...
Vp دامنه ي موج يكسو سازي شده هست.
Vrpp ولتاژ ريپل يكسو سازي شده هست.
Vdc هم كه مشخصه و تا جايي كه يادم مي ياد با اوسكوپ به دستش آورديم و فكر مي كنم مقدارش با مولتي متر اختلاف داشت ... ( البته اسكوپ ها هم همچين سر حال نبودن ... :d )

اون روابط هم ، روابط تئوريه كه نتيجه شده از روابط رياضيه ...


موفق باشي.
يا علي.

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵-مهر-۱۳۹۰, ۰۹:۵۴:۳۴، توسط sharin.)
۰۵-مهر-۱۳۹۰, ۰۹:۴۵:۰۸
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : rdscience
ha_60 آفلاین
بنيانگذار سايت
******

ارسال‌ها: 4,637
موضوع‌ها: 216
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۳

تشکرها : 560
( 6556 تشکر در 2385 ارسال )
ارسال: #9
RE: ولتاژ بالا يا آمپراژ بالا ، براي توان مشخص ?
برای موتور های DC تنها راه استفاده از تریستور و برق شهر و مدار کنترل زاویه آتش ولاغیر Biggrin
موتور DC‌ولتاژ پایین رو بی خیال کلا Biggrin
و اما استفاده از موتور DC فقط به خاطر هزینه نگهداری بالا اصلا کار اشتباهیه
ارزون ترین راه استفاده از داریور های فرکانسی AC برادرانمون در چین و تایوان که بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در می یاد Biggrin
دقت توی این دستگاه مهم نیست؟
اگه دقت مهم باید بری سراغ سروو و حدود ۸۰۰ هزار تومان هزینه Biggrin

هادی امین زاده
دیدن چیزی که همه می بینند هنر نیست
بانک اطلاعات صنایع ایران.
۰۵-مهر-۱۳۹۰, ۱۱:۱۴:۲۷
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : rdscience
rdscience آفلاین
كاربر دو ستاره
**

ارسال‌ها: 183
موضوع‌ها: 17
تاریخ عضویت: اردیبهشت ۱۳۹۰

تشکرها : 479
( 298 تشکر در 111 ارسال )
ارسال: #10
RE: كدام موتور و راه انداز براي توان 1 كيلووات ?
سلام بر شارين جان و هادي جان
براي توجه و راهنماييتان ممنونم

نقل قول: گول خازن رو نخور ! همه چي بستگي به بار مدار داره ...
وقتي خازن صافي رو مي ذاري ، مي خواي بديش به مصرف كننده ديگه ؟ تا وقتي به مصرف كننده ندي همين مي شه كه گفتي ... اما اين ظاهريه ...

اگر يه مقاومت به عنوان مصرف كننده بعد از خازن بذاري ، مي بيني كه ولتاژش كلي مي ياد پايين تر ...
اگر قراره ريگوله كني ولتاژ رو ، زياد خودت رو درگير نكن ...

بارها يا مقاومتيه خالص اند ، يا مقاومتي _سلفي ، يا مقاومتي _ خازني ...
موتور جزء دسته ي دوم هست ، يعني سلفيه ...

بار هر چي خازني تر باشه ، ولتاژ دوسرش بيشتر مي شه ( حتي وقتي كمتر بهش ولتاژ دادي )
الان چيزي كه شما امتحان كردي ، مثل اينه كه يه بار خازني خالص گذاشتي ...

بار وقتي سلفي تر باشه ، ولتاژ دوسرش كمتر از مقداري مي شه كه بهش دادي ...
بخاطر امپدانس هايي كه درست مي كنن...

اما اگر بار مقاومتيه خالص باشه ، ولتاژش با ولتاژي كه بهش دادي برابري مي كنه ...

بعد ، مقاديري كه اندازه مي گيري بستگي به مقاومت درونيه مولتي مترت هم داره ...
بذار يه مثال بزنم ، مدار اميتر مشترك رو كه براي ترانزيستور بسته بوديم ، مجموع جريان بيس و جريان كلكتور بايد مي شد جريان اميتر ، اما جريان كلكتور به تنهايي بيشتر از جريان اميتر بود ... !!
علتش مقاومت داخلي مولتي متر بود ... .
ممنون مفيد بود
يعني حتما بايد موتور را به مدار متصل كنم ؟!! تا ولتاژش مشخص بشه
من هنوز موتور را نخريدم و نميدونم بايد دنبال موتور با چه محدوده ولتاژي بگردم
يعني هيچ روشي براي اين معادله دو مجهولي نيست ؟
نقل قول: يه فايلي پيوست كردم ، يه گزارشكار آزمايش يكسو سازيه ، البته كامل نيست ، اما شكل موج هاي اسيلوسكوپ با نتايج عملي توش هست ، شايد بدردت بخوره ...
متاسفانه نتونستم دانلود كنم
نقل قول: Vpp ولتاژ پيك تا پيك وروديه كه 22v بوده ، يعني دامنه اش 11 بوده ... و Vs هم همينه ...
Vp دامنه ي موج يكسو سازي شده هست.
Vrpp ولتاژ ريپل يكسو سازي شده هست.
Vdc هم كه مشخصه و تا جايي كه يادم مي ياد با اوسكوپ به دستش آورديم و فكر مي كنم مقدارش با مولتي متر اختلاف داشت ... ( البته اسكوپ ها هم همچين سر حال نبودن ... )
اون روابط هم ، روابط تئوريه كه نتيجه شده از روابط رياضيه ...
بايد اطلاعات تئوريم را بيشتر كنم


نقل قول: برای موتور های DC تنها راه استفاده از تریستور و برق شهر و مدار کنترل زاویه آتش ولاغیر
راستش هنوز من در مورد درايورهاي توان بالا مطالعاتي نداشتم
هادي جان اگه در مورد روشي كه ذكر كردي مطلب بدردبخوري داري علاقه مندم كه مطالعه كنم
نقل قول: موتور DC‌ولتاژ پایین رو بی خیال کلا
اما استفاده از موتور DC فقط به خاطر هزینه نگهداری بالا اصلا کار اشتباهیه
راستش با توجه به I^2R بي خيالش شدم ولي هر از گاهي وسوسه مي شم ازشون استفاده كنم چون با يه سرچ مي تونيد ببينيد كه تا چه حد تو بازار فراوونند درايوراشونم تا 40 آمپر نقل و نبات ولي ولتاژ بالا ظاهرا فقط تهران گير مياد اونم شايد ولي درايوراشون را مي توان سفارشي گير آورد
موتورهاي استارت براي كاركرد در بازه زماني محدود و گذرا واقعا بصرفه اند حتي با درايورهاي پرتوان ولي موتورهاي dc ولتاژ پايين توان بالا براي كاركرد طولاني مدت نيز موجودند ولي ...
شيراز تا 500 وات 24 ولت گير مياد 230 هزار تومان يه 1800 وات 220 ولت هم پيدا كردم استوك انگليسي 800 تومن و چيني 1 كيلووات 255 تومن
يه درايور نسبتا مناسب هم پيدا كردم 200 تا 300 ولت 1.5كيلووات dc داراي 100 پله كنترل با ميكرو و ويندوز 150 تومن
نقل قول: ارزون ترین راه استفاده از داریور های فرکانسی AC برادرانمون در چین و تایوان که بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در می یاد
دقت توی این دستگاه مهم نیست؟
اگه دقت مهم باید بری سراغ سروو و حدود ۸۰۰ هزار تومان هزینه
واقعيتش اينه كه در مورد ac ها صفر صفرم بنابراين هنوز دنبالش نرفتم ولي شنيدم اينورترها يه خصوصيات بدردبخوري هم دارند

اگه نوعي از موتور را مي شناسيد كه بشه به هر روشي ( ارزانتر از dc ) دور و جهتش را با ويندوز يا ميكرو ( پردازنده ) كنترل كرد ، معرفي كنيد تا مطالعاتم را روش متمركز كنم
براي پروژه تغييرات سرعت بايد تقريبا يكنواخت باشد حداقل 100 پله براي صفر تا حداكثر سرعت ( مثل pwm )
سروو ها مگه در بازوها كاربرد ندارن ؟ شنيدم محدوديت زاويه دوراني دارند و 360 كامل نمي توانند بگردند
تو سي ان سي ها چي استفاده مي كنند ؟ قيمتشون در چه حديه ؟


خرج بالا رفته و بايد بيشتر كار كرد بنابراين قسمتي از بار اطلاعاتيش بر روي دوش دوستان افتاده
دوستان تشكر

كسي را كه آماده آموختن است تعليم ندادن، انساني را به هدر دادن است، كسي را كه آماده آموختن نيست تعليم دادن، سخن به هدر دادن است، خردمند نه انسان را به هدر مي دهد و نه سخن را

وبلاگ خودموني
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶-مهر-۱۳۹۰, ۰۲:۰۶:۵۲، توسط rdscience.)
۰۶-مهر-۱۳۹۰, ۰۱:۲۹:۵۳
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
akbar8 آفلاین
عضو افتخاری
****

ارسال‌ها: 508
موضوع‌ها: 67
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۰

تشکرها : 1080
( 2045 تشکر در 565 ارسال )
ارسال: #11
RE: ولتاژ بالا يا آمپراژ بالا ، براي توان مشخص ?
سلام دوس عزیز. اخر تونسی این بوردت امپر بالات رو برای موتور های 1 کیلو واتی طراحی کنی؟؟
من 1 سال دارم روش تحقیق میکنم خیلی ام تا الان سرش ضرر کردم اخر به ماسفت رسیدم اما هنوز یه جاهاییش باز به مشکل خوردم مداری طراحی کردی میشه برای منم بزاری ببینم. باتشکر
۲۶-آذر-۱۳۹۱, ۱۰:۵۱:۱۶
ارسال‌ها
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  [فوری] ساخت رگولاتور ولتاژ 60 ولت 10 آمپر mahzak 7 8,854 ۲۱-خرداد-۱۳۹۷, ۱۳:۱۱:۲۸
آخرین ارسال: 1نفر
  [فوری] ساخت پالسر های ولتاژ (high voltage)لیزر ghasemataee 1 2,652 ۱۱-خرداد-۱۳۹۵, ۱۵:۳۷:۱۱
آخرین ارسال: ghasemataee
  درخواست راهنمایی تقویت کننده ولتاژ با فرکانس 50 کیلوهرتز sinastar 0 1,902 ۱۹-دى-۱۳۹۴, ۲۳:۴۰:۰۵
آخرین ارسال: sinastar
  ولتاژ کاری ماژول تابلو روان ؟ Dastanjahan 4 2,984 ۰۲-فروردین-۱۳۹۴, ۱۱:۳۵:۴۴
آخرین ارسال: Ambassador
  تبدیل ولتاژ dc به ac ka-arash 1 2,825 ۰۹-اسفند-۱۳۹۳, ۰۲:۱۷:۳۵
آخرین ارسال: vigraz
  کاهنده ولتاژ dc بدون استفاده از سوئیچینگ elecont89 5 6,265 ۲۲-مرداد-۱۳۹۲, ۲۲:۴۵:۰۶
آخرین ارسال: aKaReZa75
  [سوال] درايور كنترل توان rdscience 23 15,670 ۰۳-آذر-۱۳۹۱, ۱۴:۳۵:۰۱
آخرین ارسال: red_eye
  تقویت ولتاژ dc alirezajf68 4 8,721 ۲۴-اردیبهشت-۱۳۹۱, ۲۱:۴۰:۳۷
آخرین ارسال: sharin
  برعكس زدن ولتاژ مثبت و منفي gaston 2 3,952 ۰۵-مهر-۱۳۹۰, ۱۰:۳۲:۵۵
آخرین ارسال: mohsen88
  درخواست مدار مبدل dc به dc توان بالا golestansara 2 5,640 ۲۶-فروردین-۱۳۹۰, ۲۲:۰۷:۵۹
آخرین ارسال: reza555

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 7 مهمان

صفحه‌ی تماس | IranVig | بازگشت به بالا | | بایگانی | پیوند سایتی RSS